פאנל הבטיחות בכנס פסגת הרכב
היום, בכפר המכביה, נערך כנס פסגת הרכב שאורגן ע"י חברת 'מידע כנסים' וקבוצת 'אוטו'. הכנס החל בדברי פתיחה של מנכ"ל משרד התחבורה, מר עוזי יצחקי. במהלך הכנס הרצו מגוון דוברים העוסקים בתחומים שונים בשוק הרכב הישראלי. ביניהם ניתן למנות את רונן זיס (הבעלים של 'סייפקאר') שהרצה על התקנת אמצעי הגנה פיזיים במכונית כאמצעי למניעת גניבות, אסף עמבר (מנהל תחום רכב בגוגל) על טרנדים דיגיטליים בעולם הרכב ולירון שכטר ממשרד הפרסום 'דרורי-שלומי' שהרצה על פרסום בענף הרכב בעידן המודרני.
בנוסף, הרצו בכנס יבין גיל-מול (מנכ"ל אתר 'יד2') על הקשר ללקוח, אליק גורביץ' (מנכ"ל 'עלמגו') על פתרונות הקראה בעברית של טקסטים בזמן נהיגה, יוסי קונפידן (נציג 'מישלן' בארץ) על הקשר בין צמיגים ובטיחות, עמית לוזון (מנהל חטיבה בחברת 'איתורן') על בטיחות וחיסכון בציי רכב ועו"ד רו"ח יואל רטנר (מנכ"ל הוצאה מוכרת) על תשלומי מס בנסיעות רכב למטרות עבודה.
מלבד ההרצאות התקיימו שלושה פאנלים בנושאים מגוונים. הפאנל הראשון היה בנושא ליסינג, והנחה אותו נועם קום, יו"ר פורום 'נוהגים היי-טק'. בפאנל השתתפו חלק גדול ממנהלי חברות הליסינג הגדולות – ביניהם ניתן למנות את אליחי אל-יגון מ'ליס 4 יו' יואב הורוביץ מ'אוויס', שלמה מאיר מ'מכשירי תנועה' ושמוליק קליין מ'קל אוטו'.
כנס פסגת הרכב 2013
צילום: ליאת מנדל, מערכת אוטו
פאנל "העדפות הקנייה של הלקוח הישראלי"
הפאנלים הבאים הונחו על ידי העורך האחראי של 'אוטו', דני פרומצ'נקו. הפאנל הראשון מבין השניים עסק בטכנולוגיות חדשות לבטיחות בדרכים וההתפתחויות שחלו בשנים האחרונות. בפאנל השתתפו רון מוסקוביץ מהרשות הלאומית לבטיחות, רונן לוי יו"ר איגוד המוסכים, איתי אלון מ'אלטרנתיבי', איתי וכמן מארגון מנהלי התחבורה, אבי בן ליש מחברת מיקוד בסביבה בטוחה ויוסי קונפידן כנציג מישלן בארץ. הפאנל השני עסק בהעדפת הלקוח הישראלי בנוגע לרכישת רכב. בפאנל השתתפו ירון לנדא (מנהל מותג קיה), אלדד אריה (מנהל מחלקת הייעוץ של אוטו), נועם קום שסיפק את הזווית של חברות המשתמשות בשירותי ליסינג ומוני בר שסיפק הצצה לשיקולים שעושות חברות הליסינג כשזה מגיעה לרכישת רכבים חדשים.
כאמור, גם השנה נחשפו באי הכנס למגוון רחב של מידע מרתק שכולו נגע לענף הרכב הישראלי. בימים הקרובים אנו נביא בפניכם את עיקרי הדברים הבולטים והמעניינים שעלו בכנס השנה. נתראה בכנס פסגת הרכב 2014.