תא הנוסעים של הריינג' רובר 'Autobiography Black'
לנד רובר מרחיבה את מבחר הגרסאות של הריינג' רובר עם רמת גימור חדשה שתתייצב בפסגת ההיצע, לצד גרסה מוארכת לרכב השטח היוקרתי.
לראשונה מזה עשרים שנה, מאז הופסק שיווקו של הריינג' רובר LSE בשנת 94', תציע היצרנית הבריטית את הריינג' עם בסיס גלגלים מוארך. הוא יפנה בעיקר לשוק האמריקני והסיני – חובבי הגודל והפאר. משום כך, הוא ייחשף לראשונה בתערוכות הרכב של לוס אנג'לס וגוואנגז'ואו (Guangzhou), שיפתחו את שעריהן בחודש הבא (ב-20 וה-21 בנובמבר, בהתאמה).
הריינג' רובר מתארך ומתגנדר
צילום: מנהל
ריינג' רובר בגרסה מוארכת - מתחרה פוטנציאלי ל-S קלאס לונג?
תוספת הסנטימטרים לבסיס הגלגלים (שלא נמסר נתון מדויק שלה מהיצרנית) מופנית בעיקר לטובת הנוסעים בשורה השנייה, אשר ייהנו ממרחב רגליים משופר, שצמח ב-14 סנטימטרים תמימים. זאת בנוסף לוורסטיליות גבוהה יותר באפשרויות ההזחה והטיית המושבים, כשגם נפח האחסון בתא המטען גדל, לטענת החברה. נראה כי לנד רובר מכוונת את הריינג' המוארך לתחרות במכוניות פאר, המציעות גם הן גרסאות ארוכות יותר באותם השווקים המדוברים.
מלבד המרכב הארוך יותר, הריינג' המוארך שומר על המראה המוכר של הדגם, כשתוספת האות 'L' לפני קשתות הגלגלים הקדמיים מציינת כי מדובר בגרסה מעט שונה.

הריינג' רובר מתארך ומתגנדר
צילום: מנהל
לצד זאת, חושפת לנד רובר רמת גימור חדשה ועוד יותר אקסקלוסיבית ממה שהכרנו עד כה בריינג' רובר החדש, אשר תתמקם בראש המבחר ותיקרא 'Autobiography Black'. מבחוץ, ניתן להבחין בעיקר בנגיעות שחורות לגריל הקדמי, אך אלו מופיעות גם באזורים נוספים, כמו בידיות פתיחת הדלתות או בחישוקי הגלגלים החדשים. גם יחידות התאורה מאחור מעט שונו, אך בסופו של דבר ההבדל במראה החיצוני מרגיש די מינורי.
הריינג' רובר מתארך ומתגנדר
צילום: מנהל
לעומת זאת, מבפנים השינוי כבר יותר נוכח, עם ריפוד שנראה יוקרתי עוד יותר (וייחודי עבור הגרסה) ותוספת של דיפוני עור במקומות שונים בתא. שני הנוסעים בשורה השנייה ייהנו ממושבים נפרדים (מתכווננים במלואם ועם אפשרויות זיכרון ועיסוי), כשהקונסולה המרכזית נמשכת עד אליהם. היא מציעה מגשים נשלפים חשמלית, חיבורי USB, פקדי שליטה על מערכות שונות (כמו המיזוג האחורי למשל) ומגוון אפשרויות אחסון לכוסות ובקבוקים.
הריינג' רובר מתארך ומתגנדר
צילום: מנהל
הקונסולה מגיעה גם ליושבים מאחור
הריינג' רובר 'Autobiography Black' ייחשף רשמית בשבוע הבא בתערוכת הרכב של דובאי (שתיפתח ב-5 בנובמבר), וניתן יהיה להזמינו בגרסה הרגילה וגם בזו המוארכת.
המסירות הראשונות של הריינג' רובר, הן בגרסתו הארוכה והן ברמת הגימור החדשה, יחלו בעולם בחודש מרץ 2014.