מרצדס SLS אליפות GT
בסוף השבוע האחרון (27-29.9.13) התקיים סבב מרוצים נוסף באליפות הפורמולה 3, הפעם בזנדוורט (Zandvoort) שהולנד. בסבב הנוכחי התקיימו שלושה מרוצים – שני מרוצים ביום שבת ואחד נוסף ביום ראשון. רוי ניסני, נציגנו הישראלי באליפות, סיים את המרוצים שנערכו ביום שבת במקומות 15 ו-14, ואת המרוץ השלישי, שהתקיים ביום ראשון, סיים במקום ה-12. כאמור, ניסני לא הצליח לסיים אף אחד מהמרוצים כשהוא בין עשרת המובילים ולכן לא זכה בניקוד. את סוף השבוע סיים ניסני כשהוא במקום 21 מתוך 24 נהגים בדירוג הכללי.
מי ששלט בסבב האחרון היה בן קבוצתו של ניסני – פליקס רוזנקוויסט השוודי. ניסני היה שותף למאמץ קבוצתי שנועד לעכב את רפאל מרסיאלו האיטלקי (מוביל דירוג הנהגים) ולאפשר ניצחון לרוזנקוויסט – מהלך שהצליח מעל למשוער. השוודי הגיע למקום השני במרוץ הראשון וסיים ראשון בשני המרוצים הנוספים. האיטלקי סיים במקומות ה-5 וה-16 במרוצים הראשונים ואת המרוץ השלישי לא סיים כלל. כך הצליח רוזנקווסיט לאסוף 75 נקודות במהלך סוף השבוע ולצמצם את פער הנקודות בינו לבין מרסיאלו ל-9.5 נקודות בלבד. עם שישה מרוצים לפניהם, הקרב על האליפות בעיצומו.
סופ
צילום: מנהל
אליפות ה-FIA GT
באותם התאריכים התקיים גם המרוץ החמישי באליפות ה-GT במסלול נבארה שבספרד. נהג המרוצים הישראלי, אלון דאי, ושותפו למרוץ סטף דוסלדורפ, הגיעו למקום האחרון במקצה הדירוגים. כתוצאה מכך, זינק דאי במרוץ מהמקום ה-19 (אחרון), ולמרות זאת הצליח לטפס במהירות במקומות (הגיע למקום השמיני). בעת ששניסה לעקוף מתחרה מקבוצת ב.מ.וו-זירו, פגע בו ושניהם סטו מהמסלול. כשחזר למרוץ (במקום ה-16), טיפס דאי בצורה עקבית במקומות פעם נוספת, עד שהגיע למקום העשירי. באמצע המרוץ אלון ביצע חילוף עם דוסלדורפ, שהצליח להתקדם שלושה מקומות נוספים ולסיים במקום השביעי במרוץ. את המקום הראשון והשני במרוץ קטפו שתי מכוניות מקלארן של קבוצת 'סבסטיאן לואב מרוצים'. דאי נמצא במקום השישי בדירוג הנהגים, עם 63 נקודות.