ההסתערות הישראלית על שבילי הבלקן נמשכת. אחרי שהצוותים הישראלים כבשו את הפודיום בראלי יוון, המטרה הפעם היא בולגריה, שם ייערך ראלי ברסלאו (על שם העיר ורוצלב שבפולין, בה נערך הראלי במקור) בלקן בין ה-14 ל-22 לחודש. ארבעה צוותים יוצאים הפעם, וכמעט אמרנו "רק", אחרי שלראלי הקודם יצאו חמישה. שני צוותים ישתתפו בקטגוריית ה-T1 הבכירה, המיועדת לכלים שהקשר בינם לבין כלים סדרתיים קלוש במקרה הטוב, ושני צוותי אופנועים.

הראלי יימשך שמונה ימים, שבכל אחד מהם ייערכו שלושה סטייג'ים. הוא יזנק מסופיה, בירת בולגריה, ויסתיים בוורנה, המוכרת היטב בזכות היותה אתר נופשונים פופולארי. הצוותים הישראלים לא ישתתפו בפרולוג – הקטע המקדים למרוץ שתוצאותיו קובעות את סדר הזינוק ביום הראשון – משום שהוא נערך ביום כיפור. המשמעות היא כי הם ייאלצו לזנק למקצה הראשון מהמקום האחרון, ונותר להם לקוות כי השבילים בבולגריה רחבים יותר מאלו בהם התחרו ביוון, שהיו ברובם צרים מכדי לאפשר עקיפה בטוחה. והם בהחלט מתכננים לעקוף – שני צוותי המכונית לא מצטנעים ומכריזים במפורש כי מבחינתם המטרה היא המדרגה הגבוהה ביותר על הפודיום.

צוות אחד יכלול את רז הימן והלל סגל עתירי הניסיון וההישגים ב"צוללת הצהובה" של צוות פוינטר. הצוות השני יכלול את גל שחם ואופיר נמרוד בזיבאר מתוצרת עדו כהן, עם חסות של שחקן חדש בתחום – קוקה קולה זירו. "מרוצים מתחברים לערכי מותג קוקה קולה זירו כמו כפפה ליד" אמרה אורלי פלקס, ראש המותג, "ובכל העולם אנו תומכים במרוצים. עכשיו, שזה חוקי גם בארץ, החלטנו שהגיע הזמן לתמוך בתחום גם כאן". גם מנכ"ל פוינטר, אילן גולדשטיין, ניצל את ההזדמנות כדי לקרוא לספונסרים חדשים להיכנס לזירה. "לטובת הספורט המוטורי אין לנו בעיה גם להקטין את המדבקות שלנו על הרכב של רז והלל כדי לפנות מקום לספונסר חדש. הגיע הזמן שגם השחקנים הגדולים יבינו שמדובר בהשקעה כדאית מבחינה עסקית", הוא אמר במסיבת העיתונאים שהתקיימה היום (ב'). מי שכנראה כבר הבינו את העניין הם הספונסר החדש של שני הצוותים, חברת אוטולוקס, יבואנית צמיגי טויו, שמספקת את הצמיגים לשני הצוותים.
אל שני צוותי המכוניות מצטרפים שני רוכבי אופנוע. דורון וינטר, שהתחרה גם בראלי יוון, יוצא במטרה "להגיע במקום טוב בהרבה", אולם עדיין בלי דיבורים על פודיום. הרוכב השני, עומר שושני, יוצא בפעם הראשונה לראלי בינלאומי.
הצוותים מבקשים להודות גם לנותני החסות הבאים:
גילת סאטקום (המשווקת טלפונים לווייניים), ICL (חברת שילוח בינ"ל), IRT (סדנת הרכב של עדו כהן).