סיטרואן DS3 ראלי
ראלי גרמניה לא האיר פנים לקבוצת פולקסווגן למרות המוצא המשותף. תחילה זה היה אנדראס מיקלסן שנאלץ לפרוש מהראלי עוד לפני שיצא לדרך. אחרי ראלי פינלנד נהג המשנה שלו (מיקו מרקולה) התלונן על כאבים בגבו ולאחר בדיקת MRI התברר כי הוא סובל משתי חוליות סדוקות ולא יוכל להשתתף במרוץ בגרמניה. לפולקסווגן לא נותר מספיק זמן בין המרוצים כדי למצוא מחליף ראוי ולערוך אימונים יחד עם מיקלסן ולכן בחרה להשאיר אותו מחוץ למרוץ.
בהמשך, סבסטיאן אוג'ייה, שהוביל מתחילת המרוץ, פספס את אחת מנקודות הבלימה (בסרטון למטה) ופגע בתל עפר עם הצד השמאלי של המכונית. תחילה הפולו נראתה תקינה אך בהמשך הדרך המתלה קרס והביא לסיום המרוץ מבחינת הצרפתי – למרות זאת הוא עדיין מוביל את טבלת הנהגים בפער של 75 נקודות. את ההובלה במרוץ לקח בן קבוצתו יארי-מאטי לאטוולה כשאחריו דולק טיירי נאוביל. במהלך סטייג' SS12, מסיבה לא ברורה, סטה לאטוולה לצד הדרך ואיבד זמן יקר – הוא סיים את הראלי במקום החמישי בלבד.
על המקום הראשון נאבקו דני סורדו מקבוצת סיטרואן וטיירי נאוביל מקבוצת פורד. לקראת סוף המרוץ אירעה תקלה במערכת הפליטה של הפיאסטה של נאוביל והאטה אותו. סורדו ניצל את הקושי של נאוביל, לקח את ההובלה וניצח בפעם הראשונה בקריירה שלו ב-WRC. נאוביל סיים את הראלי במקום השני (בפער של 53 שניות מסורדו) ואת הפודיום סגר מיקו הירבונן מקבוצת סיטרואן במקום השלישי.
במהלך סוף השבוע המוטורי נערכה הצגת יכולת של מכוניות היסטוריות בהן נהגו משתתפים באופן לא תחרותי – תצוגה שנגמרה בשני הרוגים. במעבר על קפיצה בכביש איבד הנהג שליטה על מכוניתו (טריומף TR7) וסטה לצד הדרך – הוא ונהג המשנה (ממוצא הולנדי) נהרגו וחתמו סוף שבוע של מרוצים בעצב רב.
ראלי גרמניה, תוצאות:
1. דני סורדו (סיטרואן) – 3:15:19.4 (27 נק')
2. טיירי נאוביל (פורד) – 53.0+ (18 נק')
3. מיקו הירבונן (סיטרואן) – 2:36.1+ (15 נק')
4. מרטין פרוקופ (פורד) – 8:00.8+ (12 נק')
5. יארי-מאטי לאטוולה (פולקסווגן) – 9:55.0+ (7 נק')
דירוג נהגים אחרי 9 מרוצים:
1. סבסטיאן אוג'ייה (פולקסווגן) – 184 נק'
2. טיירי נאוביל (פורד) – 109 נק'
3. יארי-מאטי לאטוולה (פולקסווגן) – 98 נק'
4. דני סורדו (סיטרואן) – 96 נק'
5. מיקו הירבונן (סיטרואן) 88 נק'

דירוג קבוצות אחרי 9 מרוצים:
1. פולקסווגן – 262 נק'
2. סיטרואן טוטאל – 236 נק'
3. קטאר פורד – 127 נק'
4. M-ספורט פורד – 126 נק'
5. ג'יפוקאר פורד – 51 נק'