רנו קפצ'ור
שבועות ספורים אחרי שהוצג בתערוכת הרכב המקומית, 'אוטומוטור', מתחילה רנו ישראל בשיווק הקפצ'ור, רכב הפנאי הקטן והחדש של היצרנית הצרפתית. בקרסו מדברים על 100 כלים ראשונים שיגיעו בשבועות הקרובים, ופותחים באופן ייחודי את ההזמנות גם באינטרנט. עם זאת, כדאי לזכור שרשימת ההמתנה לרכב זה, נפתחה כבר בחודש יולי.
אלחנן יהב, סמנכ"ל השיווק של קרסו, מספר שכרגע היבואנית נלחמת עם היצרן על כל מכונית עבור השוק המקומי, והוא מאמין שעד סוף השנה יגיעו עוד כמה עשרות כלים כאלה למלאי. בקרסו טוענים כי למדו הרבה מהשיווק המוצלח של הג'וק בארץ וישתדלו ליישם זאת גם כאן. כמו כן, יהב מאמין שמכירות רכב הפנאי הקטן של ניסאן לא ייפגעו מהגעת הקפצ'ור: "יש שוני גדול בקהל היעד. הג'וק פונה לקהל צעיר מאוד וכולו מדגיש עיצוב. כמו אביזר אופנה. הקפצ'ור יותר מתון ופונה לקהל אחר. הוא מתמקם מתחת לקשקאי, הוא הגיוני יותר ויכול להוות חלופה למשפחתית. ההצלחה שלו תבוא ממקומות אחרים".

רנו ישראל תציע את הקפצ'ור בארבע רמות גימור, עם אפשרות לבחירת שני צבעי מרכב בשלוש הגבוהות. רנו גאה בהתאמה האישית המתאפשרת ברכב, אבל מי שירצה להיות בין הרוכשים הראשונים, יצטרך לבחור מהמגוון שכבר הוזמן. מי שיסכים להמתין מספר חודשים יוכל לבחור את גווני הרכב שלו (חוץ ופנים) באופן מדויק יותר. מחירי הקפצ'ור יחלו ב-110,000 שקלים לגרסה הידנית, וב-126,900 שקלים לאוטומטית.