אודי A8 החדשה, באחד הטיזרים
מתיחות פנים, אותם עדכונים (שנחוצים מאוד, לעתים) שעוברות מכוניות במהלך חיי הדגם (או דור) שלהן, נוטות שלא להיות אירועים מרגשים במיוחד. בדרך כלל. אבל כשחברה כמו אודי מפרסמת לא-פחות-מארבעה טיזרים ומכריזה על שידור ישיר לכל תושבי מדינת האינטרנט של חשיפת מתיחת הפנים של ספינת הדגל שלה – אפשר לומר שצפוי לנו משהו קצת יותר מרגש מפנסי איתות חדשים ורמות גימור מעודכנות.
 
 
אז מה צפוי לנו? בינתיים, אנחנו יכולים לספר לכם על פנסי איתות חדשים ורמות גימור מעודכנות (ועל החלק השני אנחנו עוד לא סגורים). פנסי ה-LED החדשים של אודי A8 כוללים קבוצות של 18 נוריות מלפנים ו-24 מאחור אשר נדלקות בזו אחר זו, בהפרשים של 20 מילי-שניות, ומעניקים מראה תנועתי מתקדם – בדומה לסרגלי ההתקדמות שבמחשבים. חוץ מלהיות מגניבה – אלמנט חשוב ברכבי יוקרה כמו ה-A8 – התוצאה נועדה להקל על הסביבה בהבנת כוונות הנהג של המכונית.
 
אודי A8 זוכה למתיחת פנים (וידאו)
צילום: מנהל 

מה עוד? משלושת הסרטונים הקצרים שמפרסמת אודי כטיזר, ניתן לדלות מעט מאוד מידע. בסרטון הראשון (בסדר עולה-יורד בסוף הכתבה) נחשף גלגל בודד, עם חישוקים שנראים זהים לאלו של ה-S8 הנוכחית, עם בלמי דיסק קראמיים-מחורצים. בסרטון השני נראות שתי מכוניות מזווית עילית, ואין צורך בסרגל כדי להבין שמדובר ב-A8 הרגילה ובגרסת ה-L המוארכת, שנחשבת לפופולרית במיוחד בקרב לקוחות מסין. בסרטון השלישי אנחנו זוכים למבט מבפנים, במה שנראה כמו הגרסה המוארכת גם כן. מכאן ניתן להסיק שאודי רוצה לעדכן את ספינת הדגל המפוארת שלה כך שתמשיך להתמודד מול מתחרתה הגדולה – מרצדס S קלאס החדשה.

האם צפויות עוד הפתעות? קשה לומר, מאחר וכהרגלם של מהלכים יח"צניים שכאלה, רב הנסתר על הגלוי. ייתכן והדור השלישי של ה-A8, שנמצא איתנו מ-2010, זוכה לעדכון משמעותי בכל הנוגע לאיכות ולפאר (לא שהיה משהו לא בסדר עד עכשיו, אם לומר את האמת); ואולי מדובר בגרסת RS8 כוחנית שתעלה לרובנו את סף הקנאה ותתחרה מול גרסאות AMG ודומותיהן.
את כל התשובות נקבל מחרתיים (ד') בשעה 10 בבוקר, באירוע החי שישודר בערוץ הטלוויזיה האינטרנטי של אודי (שנמצא בכתובת הבאה). בהמשך, תוצג ה-A8 המעודכנת בתערוכת פרנקפורט, שתתקיים בחודש הבא בגרמניה.