סקודה יטי 2013
סקודה יטי נמצא איתנו כבר ארבע שנים – בהן הספיק לזכות למעמד מכובד של פופולריות בזכות המראה הייחודי שלו. כעת מציגה היצרנית הצ'כית מתיחת פנים ראשונה לרכב הפנאי הקומפקטי, קוסמטית בעיקרה, שתוצג בחודש הבא בתערוכת פרנקפורט. בתפריט: השלמת קו עיצובי עם דגמי החברה העדכניים, ריענון קל לתא הנוסעים ולרשימת האבזור, ושילובי יחידות הנעה-גיר נוספים – בעיקר בתחום הדיזל.
עושה מתיחות: עדכון אמצע החיים לסקודה יטי
צילום: מנהל

מבחוץ, בולטת לעין החזית החדשה של הרכב. היא מתאפיינת בקווים חדים יותר, כפי שניתן לראות גם בדגמים חדשים אחרים של סקודה – הראפיד והאוקטביה. פנסי הערפל העגולים איבדו את מיקומם המתבלט לטובת פינה סולידית בפגוש, לפנסים נוספו אורות LED ליום, והגריל עודכן גם הוא. סקודה עושה הפרדה בין שני סגנונות הגימור החיצוניים – העירוני (בלבן בתמונות) והשטח-קשוח – כשההבדל העיקרי נמצא בפגושים, לצד חיפויים בגוונים שונים. גם אחורי הרכב מתעדכנים, בין השאר, עם קו שקוע סביב לוחית הרישוי ופנסים חדשים – בעלי צורה זהה.
תא הנוסעים זוכה לריענון קליל בלבד עם הגה עדכני שמגיע, כך נראה, היישר מהאוקטביה החדשה. לרשימת התוספות הצטרפה אפשרות למצלמת חנייה אחורית. אליה מצטרפות מערכת עזר לחנייה ואפשרות לפתיחה, נעילה והתנעה ללא מפתח.