צלמנו בחו"ל, גיא אביטל, תפס בעדשת המצלמה את גרסת הקופה של יגואר F-Type. התמונות הבלעדיות צולמו ביום שבת האחרון עת שיגואר הייתה עסוקה במה שנראה כשלבי מבחן מתקדמים לקופה החדשה של המותג. למרות שיגואר לא פרסמה פרטים על גרסת הקופה ל-F-Type ניתן לשער כי היא תשמור על מידות מרכב דומות ותעשה שימוש באותם מנועי בנזין מוגדשי-על של גרסת הרודסטר – V6 בנפח 3.0 ליטר (340 כ"ס ו-380 כ"ס) ו-V8 בנפח 5.0 ליטר (495 כ"ס). אלו ישודכו לתיבת הילוכים אוטומטית עם שמונה הילוכים.
בינתיים, בממלכה הבריטית, התקשורת חוגגת ומקווה לקבל את יגואר F-Type קופה כיורשת האמיתית ליגואר E-Type האלמותית. לנו קשה לראות את יגואר F-Type, מרשימה ככל שתהיה, כיורשת לקופה המפורסמת משנות ה-60'. מבחינה עיצובית היא דומה למכונית הקונספט (שהוצגה עוד לפני F-Type רודסטר) יגואר C-X16 שהוצגה בשנת 2011, ופחות לאגדה משנות ה-60'. יגואר E-Type קבעה בשנת 1963 שיא מהירות עולמי למכוניות סדרתיות (240 קמ"ש) כשעשתה שימוש במנוע 6 צילינדרים בטור בנפח 4.2 ליטר, ויצרה לעצמה מקום של כבוד בפנתאון כלי הרכב הגדולים של המאה הקודמת. לא נראה כי יגואר F-Type קופה תשבור שיאים עולמיים או תותיר חותם כה משמעותי בעולם הרכב אך החשיבות לתדמיתו של המותג גדולה.
נתפסה בעדשה: יגואר F-Type קופה
צילום: גיא אביטל
למרות כל האמור לעיל ובהסתמך על עיצובה המצודד של גרסת הרודסטר וצילומי הריגול שלנו, ניתן לשער כי יגואר F-Type תהיה אחת מהמכוניות היותר מעניינות שתציג יגואר השנה ואנו מצפים לחשיפתה הרשמית, ככל הנראה בתערוכת פרנקפורט הקרובה.