בעוד כשבועיים יתקיים אירוע הפורמולה 1 בירושלים, עליו סיפרנו לכם לראשונה לפני כחודשיים. במסגרת האירוע, שיהיה פתוח לקהל הרחב, יתקיימו מופעי נהיגה וראווה ברחובות העיר (במסלולים ייעודיים). שיאו של האירוע צפוי להיות הקפות ראווה של מכוניות פורמולה 1 של קבוצות פרארי ומארוסיה (Marussia) בירושלים. אבל זו לא תהיה לבד – לאירוע תצטרפנה גם מכוניות פרארי צ'אלנג', מכוניות דריפטים, אופנועי סופרבייק (אלה מה-MotoGP) פעלולים ועוד. בין הנהגים והרוכבים נמצא שם את ג'יאנקרלו פיסיקלה (F1), כריס פפייפר (רוכב הפעלולים המפורסם) ומקס ביאג'י (אלוף עולם בסופרבייק).
האירוע יתקיים בימים ה', 13 ביוני, בין השעות 16:00-19:00 וביום ו', 14 ביוני, בין השעות 11:00-14:00. המכוניות תצאנה מחלקו האחורי של מתחם הרכבת – כיכר דוד רמז, והנהגים יחלפו בדרך חברון, חטיבת ירושלים, יצחק קריב, דוד המלך ויסיימו בכיכר דוד רמז (סינמטק ירושלים-מגדל דוד-ממילא-ימק"א-גן הפעמון-החאן).

הצגת המכוניות תתקיים במתחם הרכבת בתאריכים 9-13 ביוני, שזה כבר ממש אוטוטו. לצידן יוצגו גם מגוון רכבי מסלול מקומיים ותהיה גם נציגות של מועדון ה-5.

האירוע פתוח, כאמור, לקהל הרחב שיכול לבוא ולצפות בחינם ממתחמים ייעודיים. כמו כן יוקם מתחם VIP עם טריבונות אשר הכניסה אליו בתשלום. את הכרטיסים למתחם ה-VIP של האירוע ניתן לרכוש כבר עכשיו. אלו מתחלקים לכרטיסי ישיבה (ביציע הקרוב למסלול) פלוס מתנה; ישיבה, מתנה וכיבוד; וישיבה, מתנה, כיבוד, חנייה חינם וכניסה למתחם המכוניות.
בגלל שאנחנו אוהבים אתכם, סידרנו לכם הנחה של 30% בשיתוף עם חברת ישראכארט. עושה רושם שכדאי למהר, לפני שייגמר. נתראה שם.

לקבלת ההטבה (30% הנחה על הכרטיסים למתחם ה-VIP) לחצו כאן