אוטומוטור 2013תערוכת הרכב הדו-שנתית, אוטומוטור, משנה את התזמון וגם את הכיוון. בניגוד לעבר התערוכה תיערך השנה בחודשי הקיץ, בין ה-21 ל-24 ליולי, כאשר הכוונה היא לערוך אותה בנושא מסוים. השנה זה יהיה בסימן קולנוע.

תחת הכותרת 'אוטומוטור מהסרטים' יוצגו השנה מכוניות שהופיעו בסרטים מפורסמים כמו ג'יימס בונד, באטמן, הארי פוטר, החיפושית השובבה ועוד. ליד המכוניות יוקרנו קטעי הסרטים בהם הן השתתפו. כמו כן, יוקרנו בתערוכה סרטים באורך מלא (רובם סרטי פולחן מוטוריים).
גם יבואני הרכב שישתתפו בתערוכה אמורים להירתם למשימת הקולנוע ולהציג מכוניות שהשתתפו בסרטים. בין היבואנים, מבטיחים יבואני פרארי ומזראטי תצוגה גדולה ביותר למותגים האקזוטיים מאיטליה.
לראשונה גם צה"ל מתכונן להשתתף בתערוכה, במטרה לפתוח את ענף הרכב לבני הנוער. הצבא צפוי להציג רובוטיקה וכלים שחלקם היו סודיים עד לא מכבר. גם פלסן תציג כלי רכב משוריינים עם הקשר קולנועי, כמו רכב של היחידה ללוחמה בטרור שהופיע בסרט 'מהיר ועצבני'. כמו כן, יוצגו בתערוכת אוטומוטור, מותגי קטנועים בניהם חשמליים, אבזרי נוחות ועוד.

מארגני התערוכה מבטיחים גם מתחמי פעלולים של מכוניות ואופנועים וגם תצוגה של חידושים טכנולוגיים שמיעודת לאנשי מקצוע. כמו בתערוכה הקודמת גם הפעם יעמוד מחיר הכניסה על 89 שקלים והצפייה היא לסביבות 400,000 מבקרים.