ביואיק לה קרוס
תעשיית הרכב מחממת מנועים לקראת תערוכת ניו יורק, שתיפתח בסוף השבוע. גם ביואיק מפגינה נוכחות במגרש הביתי, עם מתיחת פנים של אמצע החיים לדור השני של הלה קרוס, שהוצג ב-2010. שיווקה יחל שם כבר הקיץ, כך שניתן לצפות לה אצלנו לקראת סוף השנה או תחילת השנה הבאה. מדובר בעדכון חיצוני ואבזורי, בעוד היצע יחידות ההנעה נותר ללא שינוי.

מבחוץ זוכה ביואיק לה קרוס בחזית עדכנית, עם פנסים חדשים ותוספת פנסי LED ליום, גריל מוגדל ועיצוב מעט שונה של הפגושים. גם הפנסים האחוריים עודכנו, בעוד פס הכרום שעל מכסה תא המטען זוכה להארכה.
תא הנוסעים עודכן באופן בולט יותר לעין עם הפחתה ופיזור יעיל יותר של הפקדים השונים. בקונסולה המרכזית צבר הפקדים חולק ל-3 אזורים: מערכת מולטימדיה (עם מסך 8 אינץ') ובקרת אקלים לו ולה הכוללים גם צג דיגיטלי לחיווי (בדומה לזה שיש בקאדילק למשל). מול עיניי הנהג, לוח המחוונים הפך לחצי דיגיטלי כשמסך ה-8 אינץ' במרכז יכול להציג בין היתר את מד המהירות, מחשב הדרך וחיווי הבטיחות השונים. מנגד נוספו יותר פקדים לגלגל ההגה.
ביואיק לה קרוס מבקרת אצל המנתח הפלסטי (וידאו)
צילום: מנהל

רשימת האבזור מקבלת תוספות חדשות. זה כולל מערכות בטיחות חדשות כמו התראה בנקודות עיוורות, התראה בעת סטייה מנתיב, התראה מפני התנגשויות והכנה אוטומטית להתנגשות. כמו כן, תשווק הגרסה מתוחת הפנים עם בקרת שיוט אקטיבית.
בנוסף, מודיעה ביואיק על הוספת רמת גימור גבוהה חדשה הכוללת עור איכותי יותר למושבים ולקונסולה, זמש ושילוב צבעים ייחודי לדגם.