רנו סניק החדש
בקושי הספקנו להתרגל לפנים החדשות של רנו סניק וגרנד סניק, שהוצגו בסוף שנת 2011 והגיעו ארצה לפני כחצי שנה. כעת, לקראת תערוכת ז'נבה ובעקבות שפת העיצוב העדכנית של רנו כפי שניתן לראותה בקליאו החדשה או במתיחת הפנים של הפלואנס שהוצגה לאחרונה. זה אומר חזית מעוגלת יותר ולוגו גדול יותר, בעיקר. ובשורה התחתונה – מראה נאה יותר לטעמינו.

רנו מציינת שמתיחת הפנים מגיעה דווקא לכבוד הצגתה של גרסה חדשה – כשהיא חושפת לראשונה גרסת כמו-שטח לסניק. הוא נקרא רנו סניק XMOD והוא מחזיר לתחייה גרסה דומה שהייתה לסניק המקורי, שנקראה RX4. ה-XMOD מציג מראה קצת יותר קשוח עם פגושים מושחרים ובולטים יותר, מרכב מוגבה ומסילות על הגג. זוהי לא ממש מהדורת השטח של רנו סניק אלא יותר בגדר שדרוג קוסמטי.
רנו סניק זוכה לעדכון נוסף
צילום: מנהל

בשביל המימד הנוסף ביכולת מסתפקת היצרנית הצרפתית במערכת בקרת אחיזה מתקדמת שמווסתת את המומנט שמספק המנוע בהתאם לשלושה מצבי נסיעה לבחירת הנהג. מצבים אלו נועדו להתאים לנהיגה בשלג, בבוץ ובחול אך ספק אם יאפשרו רבות מעבר לשבילים מפולסים.

מתחת למכסה יתווסף להיצע של הסניק, הגרנד סניק וה-XMOD מנוע 1.4 ליטר ששייך לדור החדש של מנועי החברה עם מגדש טורבו קטן והספק של 130 כ"ס.

מתיחת הפנים של הסניק והגרנד סניק, לצד גרסת ה-XMOD, יוצגו בחודש הבא תערוכת ז'נבה. השיווק יחל זמן קצר לאחר מכן.