הונדה גיר (GEAR) קונספט
תערוכת הרכב השנתית של העיר מונטריאול שבקנדה לא ממש זוכה לכותרות רבות, או לתשומת לב של מישהו בכלל. כלומר, מחוץ לקנדה. יכול להיות שקיים קשר לבחירת התאריכים לאירוע – 18-27 בינואר – במקביל לקיומה של תערוכת דטרויט, שהיא מהגדולות והחשובות של השנה. אבל קנדה זו קנדה, ויש לה זכות לתערוכה משלה, גם אם מזג האוויר שם נע בין 16- ל-30- בימים אלו (לא שבדטרויט חם). ועם זאת, גם מונטריאול זוכה לתשומת לב של מישהו, ואפילו נהנית גם מהשקות. הזרוע הקנדית של מחלקת הפיתוח הצפון-אמריקנית של הונדה מציגה את הגיר (GEAR) קונספט – מחקר עיצובי של מכונית קטנה עתידנית.

במבט ראשון, הונדה גיר לא ממש נראית כמו הונדה. אבל זהו טבעם של רכבי הקונספט. צורת הפנסים ושילובם עם הגריל בחזית המכונית מספקים מראה לא שגרתי. מצד שני, ניתן לראות פה דמיון לא צפוי דווקא לקו העיצובי של דאצ'יה – חברת-הבת המזרח-אירופאית של רנו.
הגיר נועדה לחקור את עתיד המכונית הקטנה, שמתאימה לצעירים ומשרה אווירה "כיפית" אך מציעה גם שימושיות ורב-גוניות בעיר. ומה צופן לה העתיד? כנראה שלא הרבה, שכן נראה שהיא ממצה את ייעודה המחקרי. אך אין לדעת אילו הפתעות שומרים לנו המהנדסים של הונדה.