שברולט אימפלה החדשה
שברולט ישראל עשויה להחזיר לשוק המקומי את אחד השמות בעלי ההילה הגדולה יותר בתולדות המותג האמריקני. מדובר בשברולט אימפלה החדשה, שעשויה לנחות כאן לקראת אמצע השנה. הדור העשירי של האימפלה, שיצא לאחרונה לדרך, חולק פלטפורמה עם ביואיק לה קרוס ועם קאדילק XTS החדשה. הוא גדול יותר מקודמו כדי למנוע קרבת יתר למאליבו החדשה (שהצטמקה) אשר תגיע אלינו בשבועות הקרובים. בניגוד למאליבו, שמכוונת לקהל גלובלי יותר, האימפלה מיוצרת בארצות הברית ופונה בעיקר לקהל המקומי. זה אומר שהיא תתאים יותר לחובבי האמריקניות שפה מאשר המאליבו.

המכונית מוצעת עם מנוע 4 צילינדרים בנפח 2.5 ליטר עם 195 כ"ס, או 2.4 ליטר לגרסה ההיברידית (שעשויה להיות בעלת פוטנציאל מכירות גם בארץ), אך יש להניח שהיבואנית תעדיף להביא את גרסת ה-V6 עם נפח של 3.6 ליטר ו-303 כ"ס. כל המנועים משודכים לתיבה אוטומטית עם 6 הילוכים. האימפלה כוללת שפע ציוד בטיחותי למניעת תאונות, החל בבקרת יציבות אקטיבית והתראה על סטייה מנתיב וכלה ביכולת בלימה עצמאית. יש להניח שחלק מהמערכות האלה יגיע גם אלינו.
שברולט אימפלה חוזרת
צילום: מנהל

בעבר דובר על הבאת אחותה התאומה של אופל אינסיגניהביואיק ריגל – ובמובן מסוים האימפלה תהווה פיתרון למשבצת מחיר זו באזור ה-190,000-200,000 שקלים. העובדה שהיא חולקת בסיס עם הלה קרוס צפויה להקל על הקליטה הלוגיסטית שלה.