מרצדס CLA תחת הסוואה
מרצדס אמנם הצטרפה באיחור לתחרות בגזרה הקומפקטית אבל זה לא מונע מימנה לחזק במהירות את התחום הזה. וכך, החברה שבימים אלה משיקה את ה-A קלאס לציבור הרחב, תחזק את התחום במכונית סדאן שנשענת על אותו בסיס שתגיע אלינו תוך פחות משנה. מדובר כמובן ב-CLA ששמה נחשף רשמית בתערוכת פריז ואודותיה סיפרנו לכם לא מכבר כשעדשת מצלמת הריגול שלנו תפסה אותה לפני כחודש.
הקופה הקטנה מרובעת הדלתות, מזכירה בתפיסה את מרצדס CLS הגדולה יותר כשרמזים ראשונים בכל הנוגע לעיצובה, ראינו במכונית תצוגה שכונתה 'קונספט סטייל קופה' (Concept Style Coupe, או CSC בקצרה). זו נחשפה לראשונה במוזיאון לאומנות מודרנית בלוס-אג'לס ואחרי כן בתערוכת הרכב של שנגחאי. הגרסה הסדרתית תוצג כנראה בתערוכת ז'נבה הקרובה, ואלנו תגיע לקראת סופה של 2013 כדי להעניק חיזוק משמעותי למבחר של מרצדס בישראל.

היות והמכונית חולקת פלטפורמה עם מרצדס A קלאס, ההערכה היא שהמחיר ינוע סביב ה-200,000 שקלים (מעט יותר מה-A קלאס הבסיסית). בהתחשב במראה ובממדיה (שעל אף שטרם נחשפו, מקורותינו מדווחים כי אלה יהיו קרובים לסדרה C), היא בפירוש עשויה לעשות צרות למכוניות כמו אודי A4, וולוו S60 וכמובן גם ל-C קלאס, האחות הגדולה מבית).