יש פעמים שאתם אומרים לעצמכם "לי זה לא יקרה" – וזו כנראה חשיבה נכונה. רוב הסיכויים שלא תידרסו על-ידי מכונית ללא נהג – בטח לא כזו שחונה לה בשלווה ומתחילה לנסוע על דעת עצמה.
המקום – ניחשתם נכון – רוסיה. שממשיכה לספק לנו סרטונים שאנחנו פשוט לא יכולים להתאפק לחלוק עמכם. הסיטואציה – חניון רגיל לחלוטין בו נהג עם מצלמת דשבורד חונה באופן שחוסם מכוניות אחרות, ושני עוברי אורח שעומדים ומדברים על הא ועל דא. אבל הנהג המצלם הוא לא הבעיה כאן. להיפך – המיקום המשונה שלו הוא שעזר לו לתפוס במצלמתו את התקרית הבאה:

ובכן, ראיתם נכון. שברולט אוואו, תמימה למראה, עוברת ממצב נייח לחלוטין לנסיעה עצמאית אל עבר שני עוברי האורח ההמומים – ללא נהג באופק. מופתעים? גם הם.
אבל לתקרית המוזרה הזו יש ככל הנראה הסבר. ברוסיה, שנמצאת תחת ההגדרה המילונית למונח "קור כלבים", נפוץ למצוא מערכות להתנעה מרחוק של הרכב וזאת על-מנת לחמם את המנוע ואת תא הנוסעים מבעוד מועד. מהקפיצות של הרכב בתחילת הנסיעה נראה לנו שמדובר ברכב ידני שההילוך בו שולב בתום הנסיעה הקודמת (כמקובל כדי למנוע התדרדרות). שלבו את השניים יחדיו ותקבלו מתכון נפיץ שבו מכונית מותנעת מרחוק ופשוט מתחילה לנסוע על דעת עצמה.