רנו קליאו סטיישן החדשה
רנו ניצלה את המגרש הביתי בתערוכת פריז ודחפה את משפחת הקליאו החדשה בכל הכוח כאשר לצד הקליאו בתצורת ההאצ'בק והיעוד המשפחתי, חשפה גם את הקליאו ספורט ואת גרסת הסטיישן שמוצגת לפניכם. שלא כקודמותיה, הקליאו בתצורתה השימושית יותר מצליחה לשמור על מראה נאה למדי וזה מצויין, היות והמכונית מתוכננת גם לעלות ארצה. תחילת שיווקה באירופה יחל בחודשים הראשונים של השנה הבאה כאשר אלינו היא תגיע בחציון השני של 2013.
בסיס הגלגלים זהה לזה שבתצורת ההאצ'בק (259 ס"מ) כאשר האחוריים המוארכים (תוספת של 20 ס"מ) מעמידים את אורכה הכולל של המכונית על 426.2 ס"מ. תוספת האורך מתבטאת כמובן בתא מטען מנופח, שזוכה לעוד 130 ליטר ביחס לגרסת ההאצ'בק ולנפח כולל של 443 ליטר. בגרסת הסטיישן של רנו קליאו הנוכחית, אגב, עומד נפח תא המטען על 439 ליטר, כשהיא קצרה ב-4 ס"מ מהדור החדש.
רנו קליאו החדשה, עכשיו גם בסטיישן
צילום: מנהל
גם בחרטומה של הקליאו סטיישן החדשה נמצא את היצע המנועים הקטנים והמוגדשים של החברה: בנזין 3 צילינדרים חדש בנפח 0.9 ליטר עם מגדש טורבו (90 כ"ס). הודות למערכת עצור והתנע צריכת הדלק עומדת על 23.2 ק"מ לליטר ופליטת מזהמים על 99 גרם פחמן דו-חמצני לקילומטר. באגף הבנזין נמצא מנוע חדש נוסף, לו 4 צילינדרים, מגדש טורבו ונפח של 1.2 ליטר (120 כ"ס). מנוע זה ישודך לתיבת 6 הילוכים אוטומטית כפולת-מצמד. באגף הדיזל נמצא מנוע 4 צילינדרים בנפח של 1.5 ליטר, המפיק 90 כ"ס, צורך ליטר סולר לכל 31.2 ק"מ ופולט 83 גרם של פחמן דו-חמצני כל קילומטר. כמו מנוע הבנזין הבסיסי, גם זה יוצע עם מערכת עצור והתנע.