טויוטה ורסו חדש
טויוטה ורסו, המיניוואן של היצרנית היפנית המשווק גם אצלנו, זוכה לעדכון "אמצע החיים" הכולל עדכון קוסמטי בעיקר לחלק הקדמי ושדרוג למנוע הדיזל (שאינו ממש רלבנטי אלינו). הוורסו המחודש יוצג כאמור בתערוכת פריז לצד טויוטה אוריס החדשה ושיווקו יחל ברחבי העולם בזמן הקרוב.
 
 
מתיחת הפנים כוללת עיצוב חדש לחלקו הקדמי של הוורסו, באופן התואם את שפת העיצוב הנוכחית של דגמי טויוטה. יש לו גריל ופגוש חדשים, וכן פנסים קדמיים בעלי זוויות חדות יותר. סמל החברה, בהתאם להלך הרוחות בתעשייה, גדל וזכה למקום מרכזי יותר. מאחור תוכלו לראות (בזכוכית מגדלת) שינויים בפגוש ובצבירי הנורות שבפנסים.
 
טויוטה חושפת מתיחת פנים לוורסו
צילום: מנהל 

פנים הרכב זכה לעדכון קל גם כן, הכולל בעיקר שימוש בחומרים איכותיים יותר כמו שילובים של עור נאפה ופלסטיק רך למגע שמחליף חלקים קשיחים שהיו בתא הנוסעים של הוורסו עד כה. צבירי הלחצנים עודכנו גם, בעיקר עם תאורה אחורית חדשה ונעימה יותר לעין.

בנוסף, מנוע הטורבו-דיזל בנפח 2.0 ליטר זכה למספר שינויים על-מנת להפחית את הזיהום אותו הוא מפיק. כעת נתון הפליטה עומד על פחות מ-130 גרם של פחמן דו-חמצני לקילומטר. הספק המנוע לא השתנה ונותר על 126 כ"ס, אבל בכל מקרה לנו זה לא משנה היות והוא אינו משווק בארץ.