פיג'ו 208פיג'ו 205 ו-206 היו הדגמים הנמכרים ביותר בהיסטוריה של החברה בכל הזמנים. במשך 15 שנות קיום ה-205 נמכרו 5,258,789 יחידות. מספר שיא, שנחצה על ידי ה-206 אשר עברה את רף השישה מיליון. פיג'ו 207 כבר לא הצליחה לשחזר את הצלת קודמותיה ועד כה רק כ-2 מיליון יחידות נמכרו ברחבי העולם.
סדרת ה-200 תמיד הייתה חשובה ביותר לפיג'ו וגם הפעם מדובר באחת המכוניות המשמעותיות ביותר לעתיד המותג הצרפתי הוותיק. במיוחד כשהתזמון של הופעת הדור החדש בסדרה (208) לא יכול היה להיות מושלם יותר, כשברקע נשמעים הקשיים הכלכלים אותה חווה החברה. מכאן אתם בוודאי מבינים שהצפיות של קברניטי פיג'ו מהמכונית החדשה גבוהים מאוד.
פיג'ו 208, הסופרמיני החדשה מצרפת, תגיע אלינו בשתי גרסאות עיקריות: עם מנוע 1.2 ליטר (שלושה צילינדרים, 82 כ"ס) ותיבת הילוכים ידנית, או עם מנוע 1.6 ליטר המוכר (120 כ"ס), אשר ישודך לתיבת ארבעת ההילוכים הוותיקה של פיג'ו. בעתיד צפויה להגיע גם גרסת ה-1.2 ליטר הרובוטית. ביצועים: גרסת ה-1.2 ליטר הידנית תאיץ למאה תוך 12.2 שניות ותגיע עד 175 קמ"ש. גרסת ה-1.6 ליטר האוטומטית תאיץ למאה ב-10.7 שניות ותרשום מהירות מרבית של 190 קמ"ש. תצרוכת הדלק הממוצעת עומדת על 22.2 ק"מ לליטר ו-14.9 ק"מ לליטר בהתאמה.
פיג'ו 208 נחתה בישראל
צילום: מנהל
המכונית תוצע בשתי רמות גימור כשהיבואנית גאה במיוחד בצג המגע המקורי במרכז הקונסולה המרכזית. מדובר בצג מגע בגודל 7 אינץ' השולט על מערכת השמע, בלוטות' ומחשב הדרך, אך בינתיים, לא מאפשר חיבור למצלמה אחורית. צג זה יוצע רק ברמת הגימור הגבוהה יותר ('אקטיב') אשר תכלול גם חישוקים קלים (16 אינץ'), בקרת שיוט וכיוון חשמלי למראות. רמת הגימור הבסיסית ('אקסס') יהיו פריטים אלה חסרים ובה נמצא בין היתר בקרת אקלים מפוצלת ותא כפפות מקורר.

גרסת ה-1.2 ליטר הידנית תעלה 86,000 או 93,000 שקלים עבור רמת האבזור הגבוהה יותר. גרסת ה-1.6 האוטומטית תעלה 110,000 שקלים ותוצע רק ברמת הגימור הבכירה. לפחות כרגע, בלובינסקי לא מציגים גרסה שמיועדת לתחום ה-"75,000 שקלים" שהפך לוהט בגזרת הסופרמיני.