לקסוס, חטיבת היוקרה של היצרנית הגדולה מיפן, טויוטה, חושפת היום (ג') את ספינת הדגל החדשה של החברה, לקסוס LS. זאת לאחר שתמונות של המכונית החדשה ספק "דלפו" לרשת, בטרם החליטה החברה על חשיפתה המלאה. חשיפת מכונית פאר חדשה בימינו אנו – ימי תחזיות קודרות אודות האקלים הכלכלי הכלל עולמי וצפי לפגיעה בשוק הרכב הגלובאלי – מעט בעייתי. בפרט שהשווקים ה"מככבים" בתחזיות אלו, הם מהשווקים הגדולים והחשובים של יצרנית היוקרה מיפן – השוק האמריקני והשוק האירופאי.
 
בניגוד לעבר ולהשקת דגמים אחרים של החברה, חושפת לקסוס את היצע הגרסאות המלא של ה-LS החדשה, שהיא יותר מתיחת פנים מאסיבית, מאשר דגם חדש מהיסוד. ההיצע מתחיל בגרסת ה-LS460, שמעליה תוצע, כמו בעבר, גרסת ההיבריד המרשימה, LS600h. המצטרפת החדשה להיצע, היא גרסת F SPORT המוצעת לראשונה בדגם הבכיר של היצרנית.
לקסוס אינה מפרטת אודות היצע המנועים, או אם נעשו שינויים כאלו או אחרים ליחידות ההנעה. אך ניתן להעריך כי החברה תמשיך להציע את מנוע ה-V8 בנפח 4.6 ליטר בגרסה הרגילה (380 כ"ס), ושילוב מנוע חשמלי ליחידה זו בגרסה ההיברידית. כמו כן, סביר להניח כי לקסוס תמשיך להציע את תיבת שמונת ההילוכים האוטומטית.
 
 
מיתון עולמי? לקסוס LS החדשה נחשפת
צילום: מנהל 
 
במבט ראשון, ניתן אולי להתאכזב מעט מעיצוב המכונית, העושה שימוש בשפת העיצוב החדשה של היצרנית, עם חזית אגרסיבית ומוחצנת במקביל לקווי גוף סולידיים וחלק אחורי מעט אנמי. למרות זאת, במבט שני, נראה שהעיצוב החדש דווקא יושב טוב על המימדים המגודלים ביחס לאחות הקטנה, לקסוס GS.
תא הנוסעים, כפי שניתן להתרשם מהתמונות, מציע רמה גבוהה של איכות, וניתן לצפות כי לא יחסיר שום אלמנט בשביל לגרום לנוהג ברכב (או לנוסעים מלפנים ומאחור), לתחושת "עליונות", הנדרשת בקבוצת מחיר זו. גם כאן לקסוס אינה יורדת לפרטים, אך מצהירה כי מסך LCD בגודל 12.3 אינץ' יציע איכות גבוהה מבעבר, בין היתר עם חיבור ישיר לרשת האינטרנט, שהופך את מערכת ה-GPS "למהירה והמדויקת בשוק", כך החברה. עוד מוסיפים בלקסוס כי מערכת קול מבית מרק לוינסון (Mark Levinson), תציע איכות שמע מהגבוהות שניתן להציע היום. מערכת הבידור במושבים מאחור מקבלת שדרוג עם נגן DVD בטכנולוגיית בלו-ריי (Blu-ray).
 
באגף הבטיחות תציע החברה היפנית מערכות עזר רבות ומגוונות, בניהן מערכת מניעת התנגשות (A-PCS, Pre-Crash Safety system), שלטענת היצרנית היא מהמתקדמות שיש כיום בשוק. מערכת נוספת שתוצע עם ה-LS החדשה היא מערכת תאורה חדשה (AHS), שיודעת לעבור באופן עצמאי בין אורות גבוהים ונמוכים ובכך להגביר את השימוש באורות גבוהים לטובת ראות משופרת בתנאים לקויים. מערכת מניעת סטייה מנתיב (LKA), ומערכת זיהוי עצמים בשטחים מתים (BSM), יוצעו אף הם כאופציה.  
 
 
מיתון עולמי? לקסוס LS החדשה נחשפת
צילום: מנהל
לקסוס LS 460 F Sport
 
לקסוס מצהירה כי המכונית החדשה מכוונת יותר לנהג, עם יכולת דינאמית גבוהה מבעבר, הגה בעל רמת דיוק ותחושה משופרים ומערכת מתלים אדפטיבית (AVS), שתציע מצב קשיחות משופר ונוחות טובה משמעותית מבעבר. גם מערכת הבלימה שודרגה, עם יותר עוצמה ותחושת דוושה משופרת. מערכת בחירת מצבי נהיגה חדשה תציג חמישה מצבים: חסכוני, נוחות, רגיל, ספורט S וספורט +.
גרסת ה-F SPORT החדשה, תציע כיול שלדה מעט שונה; המרכב הונמך ב-10 מ"מ, מערכת הבלימה מקבלת בלמים מתוצרת ברמבו (Brembo) עם שש בוכנות לקליפר ואפשרות לשליטה על תגובת הדוושה. לגרסאות הנעה אחורית (גם הנעה כפולה קיימת בהיצע), תציע החברה דיפרנציאל אחורי מוגבל החלקה. עוד תציע החברה מערכת המגבירה את עוצמת צליל המנוע בתא הנוסעים.

לקסוס LS החדשה, תגיע לאולמות התצוגה באירופה לקראת סוף השנה הנוכחית. פרטים מלאים תפרסם היצרנית לקראת חשיפתה לציבור בתערוכת פריז הקרובה בספטמבר.