מארק וובר נאחז במים במקצה הדירוגיםמארק וובר, נהגה של קבוצת רד בול, השיג את נצחונו השני העונה אחרי שסיים ראשון בגרנד פרי הבריטי. על המסלול המפורסם בסילברסטון הוא הצליח לעקוף בשלבי הסיום את פרננדו אלונסו בפרארי שסיים שני. היה זה סיום הולם למרוץ טקטי שניהלו שתי הקבוצות שתפסו את ארבעת המקומות הראשונים.

סוף השבוע הבריטי החל באופן בעייתי כאשר גשם שוטף הקשה על הנהגים במקצי האימונים. זה הגיע לשיאו במקצה דירוג כאוטי שהופסק לזמן ממושך בגלל המבול. וכך במקצה הלא ממש משקף הזה הצליח אלונסו להשיג את הזמן המהיר כאשר הוא מקדים במעט את וובר ואת מיכאל שומאכר שהזכיר שוב עד כמה הוא מומחה בגשם.

התחזית דיברה על גשם גם במהלך המרוץ אך איכשהו השמש חייכה, ואלונסו זינק היטב כדי להוביל על וובר כמעט לאורך כל המרוץ. לעתים נראה היה שהוא פותח פער, אך וובר, במרוץ טקטי מצוין, חיכה בסבלנות לשלבי הסיום. אלונסו בחר לעשות אותם על הצמיגים הרכים שהיו פחות מוצלחים הפעם, בעוד וובר נמצא על הקשים.
פורמולה 1: מארק וובר מנצח בבריטניה
צילום: מנהל
מזג האוויר הפך את התנאים לקשים במיוחד גם עבור הצופים

וכך לקראת הסיום, כשכולם כבר ציפו לניצחון של אלונסו, החל וובר לצמצם פער במהירות ועבר את מכונית הפרארי האדומה. סבסטיאן פטל, שאיבד מקום לפליפה מאסה בזינוק, הצליח לסיים שלישי לפני הפרארי השנייה. אחריהם סיימו צמד מכוניות הלוטוס (קימי רייקונן ורומן גרוז'אן), אשר הקדימו את מיכאל שומאכר שהדרדר אט-אט לאחור, כיוון שמכונית המרצדס שלו פשוט לא נראתה מהירה מספיק. קבוצת מקלארן רשמה מרוץ מאכזב כאשר לואיס המילטון מסיים שמיני וג'נסון באטון עשירי אחרי שפתח מהמקום ה-16. נצחונו של וובר מקרב אותו לאלונסו הכל-כך עקבי שעדיין מוביל את דירוג הנהגים.

גרנד פרי בריטניה:
1. מארק וובר – רד בול
2. פרננדו אלונסו – פרארי
3. סבסטיאן פטל – רד-בול
4. פיליפה מאסה – פרארי
5. קימי רייקונן – לוטוס
6. רומן גרוז'אן – לוטוס
7. מיכאל שואמכר – מרצדס
8. לואיס המילטון – מקלארן
9. ברונו סנה – וויליאמס
10. ג'נסון באטון – מקלארן

אליפות העולם לנהגים
1. פרננדו אלונסו – 129 נקודות
2. מרק וובר – 116 נק'
3. סבסטיאן פטל – 100 נק'
4. לואיס המילטון – 92 נק'
5. קימי ראיקונן – 83 נק'

אליפות העולם ליצרנים
1. רד בול – 216 נקודות
2. פרארי – 152 נק'
3. לוטוס – 144 נק'
4. מקלארן – 142 נק'
5. מרצדס – 98 נק'