רנו פלואנס
חברת קרסו, יבואנית רנו, מודיעה על הוספת צמד גרסאות אבזור לפלואנס דיזל (עד עתה הוצעה הפלואנס בשתי רמות גימור: 'אותנטיק' ו'אקספרסיון'). לדברי היבואנית, הגרסאות החדשות ישווקו במהדורה מוגבלת, אם כי הם אינם מציינים בכמה כלי רכב מדובר.
שתי רמות הגימור החדשות מכונות קומפורט ופריבליג' כשהראשונה תתברג מעל רמת אבזור הבסיסית (אותנטיק) והשנייה תתברג כגרסה הבכירה (מעל האקספרסיון). גרסת הקומפורט תוסיף על האבזור הקיים בקרת אקלים, הגה מצופה עור, משענת יד מלפנים, מרימי שמשות, דיבורית בלוטות' ושקע USB. גרסת הפריבליג' תוסיף על גרסת האקספרסיון (שכבר כוללת תא כפפות מקורר, בקרת שיוט, מגביל מהירות, חיישני חניה, תאורה וגשם) גם גג שמש נפתח וחישוקים קלים.

מחירי רנו פלואנס דיזל (1.5 ליטר, 110 כ"ס) ייחלו ב-116,000 שקל כשמדובר בתיבה הידנית ברמת גימור אותנטיק. רמת גימור קומפורט תוסיף למחיר עוד 2,000 שקלים. אבל כשמדובר בתיבה האוטומטית-רובוטית (כפולת מצמדים, שישה הילוכים), אין הבדל במחירי רמות האבזור הבסיסיות – 128,000 שקלים. כך גם במקרה של שתי רמות האבזור הבכירות, גם האקספרסיון וגם הפריבליג' מתומחרות ב-126,000 שקלים לידנית ו-133,000 שקלים לאוטומטית-רובוטית.

לדברי אבי לוין, מנהל חטיבת רנו בישראל: "הצלחנו לרתום למשימה את היצרנית ובכך להציע את אותו דגם ברמת אבזור עשירה יותר ללא שינוי במחיר."