אופל אסטרה, כל הגרסאות
קצת אחרי הצגת גרסת הסדאן, שהצטרפה לגרסאות ההאצ'בק, סטיישן (טורר) והקופה (GTC וה-OPC שכבר ניתנת להזמנה בחלק מהשווקים), מודיעה אופל על עדכון כללי לאסטרה בתצורת ה-5 דלתות. זהו העדכון הראשון לדור הנוכחי של האסטרה, שהוצג ב-2009 ומשווק גם בישראל.

היצע המנועים של אופל אסטרה החדשה מקבל תוספת חדשה, לצד מנוע ה-2.0 ליטר טורבו שמספק 280 כ"ס ב-OPC, עם מנוע 2.0 ליטר דיזל בעל צמד מגדשי טורבו שמספק 195 כ"ס ו-40.8 קג"מ (ללא ציון באיזה סל"ד). מנוע ה-1.4 ליטר טורבו (140 כ"ס), שמשווק גם בישראל, מתעדכן ומקבל פונקציה המגבירה את הלחץ במגדש באופן זמני להעלאת המומנט מ-20.4 ל-22.4 קג"מ (מועיל, למשל, במצבי עקיפה). המנוע המעודכן מצטרף להיצע המנועים הקיים, הכולל גם מנוע 1.6 ליטר בנזין המספק 115 כ"ס וזמין גם בשוק המקומי, ומנוע 1.7 ליטר טורבו-דיזל שמספק 110 ו-130 כ"ס (בהתאם לגרסה) ואינו משווק בארץ. כמו כן מפרסמת אופל כי בשנה הבאה יוצג דור חדש של מנועי טורבו-בנזין בנפח 1.6 ליטר שיספקו "עד 200 כ"ס".
אופל אסטרה מתעדכנת
צילום: מנהל

מתיחת הפנים כוללת חזית חדשה שנראית מעט יותר ספורטיבית ומנסה לשדר גם תחושה יוקרתית יותר. הפנסים עודכנו וקיבלו נורות LED כסטנדרט, הפגוש חודש והפס הכסוף עם סמל החברה הועבר למרכז השבכה העליונה. אסטרה OPC, החזקה והספורטיבית בהיצע, מקבלת פגוש קדמי בעל מראה "קרבי" יותר עם פתחי אוורור גדולים ובולטים יותר. מאחור העדכונים קלים ומשתנים מגרסה לגרסה. בגרסת ההאצ'בק, למשל, עודכן הפגוש האחורי בעיקר בשקע לוחית הרישוי.

רשימת האבזור זוכה גם היא לתוספות, בעיקר בדמות מערכות עזר שהיו זמינות עד כה בדגמים אחרים של אופל, וכעת מצטרפים גם לאסטרה. המערכות החדשות כוללות מצלמה קדמית אשר אליה מצורפות מערכות לזיהוי תמרורים, התראה בסטייה מנתיבים, התראה על שמירת מרחק והתראה לפני התנגשות.