ביואיק וראנו טורבוהמשפחתית הקומפקטית היוקרתית, ביואיק וראנו (Verano – קיץ בשפה הספרדית), זוכה לגרסת טורבו עם מנוע האקוטק בעל 4 הצילינדרים, בנפח 2.0 ליטר עם הזרקת דלק ישירה. המנוע מספק 250 כ"ס ו-36 קג"מ ב-2,000 סל"ד ויוצע עם תיבה אוטומטית או ידנית (שישה הילוכים בשני המקרים). ביואיק אינה משחררת פרטי ביצועים או תצרוכת דלק ומסתפקת בהערכה כי הגרסה המוגדשת תאיץ ל-60 מייל ב-6.2 שניות. שיווקה בארצות הברית יחל לקראת סוף השנה הנוכחית.

ביואיק וראנו מבוססת על פלטפורמת דלתא 2 של ג'נרל מוטורס, אותה היא חולקת עם שברולט קרוז וכמובן גם אופל אסטרה, שגרסת הסדאן שלה הוצגה בשבוע שעבר. בדומה לשתי המשפחתיות הקומפקטיות, היא מציעה כמעט זהות, עם אורך של 467.1 ס"מ (סנטימטר אחר יותר מאסטרה סדאן ו-7.1 ס"מ יותר מהקרוז), בסיס גלגלים של 268.5 ס"מ, גובה 148.3 ס"מ ורוחב שעומד על 181.4 ס"מ. כבת למשפחת ביואיק היא גם יוקרתית ומאובזרת יותר, ומציעה למשל 10 כריות אוויר כסטנדרט (בדומה לקרוז טורבו).

בשנה שעברה דיווחנו על כוונותיה של UMI, יבואנית ביואיק, להביא את הוראנו לישראל במהלך 2012. כאן היא צפויה להתחרות במשפחתיות הגדולות יותר כמו מאזדה 6 או פיג'ו 508, ועם תג מחיר שמוערך בין 160,000 ל-170,000 שקלים. הוראנו אמורה לאפשר למותג להתחרות בקטגוריות עממיות יותר עם המכונית שתמוצב מתחת לביואיק ריגל, אחותה התאומה של אופל אינסיגניה.