שבילי העפר של האקרופוליס אינם מקום בו תרצו לשבור משהו או לחטוף פנצ'ר. אלוף העולם יודע זאת היטב – זהו ראלי בו ניצח בעבר, אבל גם סבל מתאונות שהובילו לפרישות. סבסטיאן לואב יודע שהמהירות היא לא העיקר באקרופוליס, אלא העקביות – בגלל אופי דרכי העפר המשתנה, משבילים חלקים וזורמים, לדרכי חתחתים מלאות אבנים וסלעים. הסובלים העיקריים בראלי אקרופוליס הם הצמיגים: טמפרטורות גבוהות, עליות וירידות, אדמה לא מפולסת היטב – כל אלו דורשים מהנהגים לעבוד קשה בכדי לשמר את פיסות הגומי שמאפשרות להם להמשיך קדימה.
יארי-מאטי לאטוולה חזר מהשיקום של תאונת הסקי שעבר לפני כחודשיים, והחל את הראלי בכוחות מחודשים – ובמקום הראשון. הוא שמר עליו עד סטייג' 3 ואז נעקף על-ידי לואב, שסיים את יום שישי עם הובלה של 6.5 שניות. גם פטר סולברג, חברו לקבוצה של לאטוולה, נותר בתמונה עם הפרש של 17.7 שניות, אבל הסיטרואן של מיקו הירבונן לא הצליחה לשמור על הקצב של זו של לואב, והוא השתרך 46 שניות מאחור ובמקום הרביעי.
צמד המובילים המשיכו להילחם ביום שבת, כאשר באמצעו, לאחר שלוש שעות נהיגה מדודה, רק 2.2 שניות הפרידו ביניהם. אבל סטייג' 14 הביא למפלתו של נהגה הראשי של קבוצת פורד: לאטוולה החליק רחב, פגע באבן חדה בשפת השביל וחטף תקר בצמיג. הוא נאלץ לעצור ולהחליף גלגל כ-4 ק"מ לפני סיום הסטייג', ואיבד כשלוש וחצי דקות.
עם נפילתו של לאטוולה קודם סולברג למקום השני והחל לסגור על לואב בזכות גורם מפתיע – גשם. ללואב, אשר שבילי עפר לחים מעולם לא היו הצד החזק שלו, לקח זמן להסתגל לתנאים: "במקום בו אתה עובר ב-120 קמ"ש הייתי צריך לנסוע עכשיו 40", הוא אמר, "היה פשוט בלתי אפשרי לנהוג". סולברג, מסתבר, הסתגל מהר יותר לתנאים ועד סוף היום התקרב כדי 10 שניות מיריבו.
אבל תחילתו של יום ראשון הפילה גם את הנורווגי הנלהב: הוא החליק, פגע בעץ ושבר גלגל בצורה שלא איפשרה לו להמשיך את הראלי. עבור לואב הייתה זו הקלה גדולה – הירבונן נותר האיום היחיד עליו, כשתי דקות מאחור, אבל בהיותו איום מבית, כל שנותר היה הוא להמשיך בזהירות עד לסיום ולאסוף את גביע הזהב.
בזהירות, אמרנו? שני סטייג'ים לסיום וגם לואב חוטף תקר. למזלו, ההחלפה הייתה מהירה וקלה והוא חזר למירוץ 40 שניות לפני הירבונן, ושלוש דקות לפני לאטוולה שבמקום השלישי. כך גם נגמר הראלי, כשלואב גם זוכה ב-3 נקודות נוספות בפאואר-סטייג' המסיים (2 ללאטוולה ו-1 להירבונן).
עם סיום הראלי הגדיל לואב את ההובלה בטבלת האליפות ל-30 נקודות, בעוד מאדס אוסטברג עוקף את פטר סולברג במאבק על המקום השלישי. בהתאם, גם קבוצת סיטרואן מגדילה את הפער מפורד, לקראת המירוץ הבא בניו-זילנד, ב-22 ביוני.

דירוג ראלי יוון:
1. סבסטיאן לואב (סיטרואן) – 4:42:03.3 (28 נק')
2. מיקו הירבונן (סיטרואן) – +40.0 (19 נק')
3. יארי-מאטי לאטוולה (פורד) – 3:04.8+ (17 נק')
4. מאדס אוסטברג (פיאסטה פרטית) – 6:16.4+ (12 נק')
5. מרטין פרוקופ (פיאסטה פרטית) – +7:46.5 (10 נק')
6. טיירי נאוביל (סיטרואן ג'וניור) – 9:41.4+ (8 נק')
7. סבסטיאן אוגייר (פאביה אס2000) – 12:59.9+ (6 נק')

דירוג נהגים אחרי 6 מרוצים:
1. סבסטיאן לואב (סיטרואן) – 119 נק'
2. מיקו הירבונן (סיטרואן) – 89 נק'
3. מאדס אוסטברג (פיאסטה פרטית) – 80 נק'
4. פטר סולברג (פורד) – 73 נק'
5. יארי-מאטי לאטוולה (פורד) – 45 נק'
6. יבגני נוביקוב (M-ספורט פורד) – 43 נק'
7. מרטין פרוקופ (פיאסטה פרטית) – 36 נק'
8. נאסר אל-עטייה (קאטאר סיטרואן) – 23 נק'

דירוג קבוצות אחרי 6 מרוצים:
1. סיטרואן – 194 נק'
2. פורד – 121 נק'
3. M-ספורט פורד – 91 נק'
4. סיטרואן ג'וניור – 42 נק'
5. קאטאר סיטרואן – 37 נק'