פיאט ויאג'ו, כמעטהחיזור של יצרניות הרכב אחר השוק המתפתח (בלשון המעטה) בסין, וכעת זהו תורה של פיאט שמפרסמת פרטים ראשונים על מכונית סדאן חדשה, אחות תאומה של דודג' דארט החדשה (שמצידה מבוססת על אלפא רומאו ג'וליאטה), שתיקרא פיאט ויאג'ו (Viaggio – מסע או נסיעה באיטלקית). זו תיוצר בסין כחלק משיתוף הפעולה בין פיאט לחברת GAC הסינית הכולל מפעל משותף. נכון לעכשיו, השוק הסיני הוא גם היחיד שיזכה לראות את המשפחתית הקומפקטית החדשה על כבישיו.

הויאג'ו עוצבה באיטליה, אם כי קשה לומר הרבה על העיצוב בהסתכלות על שני חצאי התמונות שמפרסמת פיאט. כן ניתן לראות אבולוציה של העיצוב הנוכחי של דגמי פיאט ושילובי כרום הן בחלק הקדמי ובאחורי. אורכה של הויאג'יו יעמוד על 467.9 ס"מ ורוחבה על 185 ס"מ, כאשר בסיס הגלגלים עומד על 270.8 ס"מ – מידות כמעט זהות לאלו של הדארט.

היצע ההנעות יעמוד על מנוע אחד בשני הספקים שונים. המנוע, 1.4 ליטר מוגדש יגיע בגרסאות של 120 ו-150 כ"ס, שישודכו לתיבת 5 הילוכים ידנית או לתיבה אוטומטית כפולת-מצמדים.

ייצורה של פיאט ויאג'ו צפוי להתחיל בחודש יולי השנה במפעל שבמחוז הונאן שבסין, והשיווק יחל ברבע הרביעי של השנה. היא תיחשף באופן רשמי ב-23 באפריל בתערוכת בייג'ינג.