אורלי שמש, מעצבת גרפית במקצועה (שבעבר גם עבדה כמעצבת גרפית ב'אוטו') מצליחה לשלב בעבודתה יצירתיות ומודעות חברתית ואנושית. הסטודיו שפתחה לפני שנתיים "ניתן באהבה", כשמו כן הוא: מתמחה בהפקת קלפים למודעות ערכית ותקשורת חיובית לילדים ומבוגרים. הקלפים נמכרים למטפלים, מאמנים ומורים המעוניינים לפתח מודעות ולגלות את עצמם והסובבים אותם.

המיזם האחרון שלה "רגע לפני..." שהתחיל כמיזם חברתי בפייסבוק לשינוי הלך מחשבה חיובי ושיפור איכות החיים, הצליח לרגש ולהניע רבים לכתוב את ה"רגע לפני..." שלהם: "רגע לפני שאתם מעבירים ביקורת... תציצו במראה", "רגע לפני שאתם לוקחים עוד שקית בסופר... תחשבו על כדור הארץ." וכו'. אורלי עיצבה את כל התגובות שקיבלה כשלטים וירטואליים בפייסבוק והמסר "הדליק" את עיריית רמת השרון שהחליטה להפוך את השילוט הווירטואלי לשילוט חוצות בנושא איכות סביבה ונהיגה בטוחה.
הנוהגים ברכב והולכי הרגל ברמת השרון נחשפים היום לשלטי החוצות של אורלי, המעלים את הסובלנות והסבלנות לזולת והתחשבות בסביבה האנושית והפיזית כערכים שישפרו לכולנו את איכות החיים. בין השלטים אפשר לראות את: "רגע לפני שאתם שותים עוד כוסית – בדקתם שיש מי שיסיע אתכם הביתה?" או "רגע לפני שהרגל לוחצת על הגז... זכרו שאתם יכולים למנוע את התאונה הבאה".

מסרים אלו, הגורמים למודעות חיובית יכולים לשפר התנהגות נהגים והולכי רגל בכביש ולמנוע אסונות, יותר ממסרים אלימים ומפחידים שלעיתים קרובות המוח והלב נאטמים אליהם באצטלה ש"לי זה לא יקרה..."