קרייזלר 300יבואנית קרייזלר, חברת מכשירי תנועה, משיקה את ה-300 החדשה והמאוד מסקרנת. מכונית הסלון של היצרנית האמריקנית אשר משווקת באירופה כלנצ'יה תמא, הוצגה כבר אשתקד ותגיע אלינו עם מנוע ה-3.6 ליטר החדש של קרייזלר (Pentastar). זה מייצר 292 כ"ס שעוברים לגלגלים האחוריים דרך תיבה אוטומטית חדשה עם 8 הילוכים. הביצועים בהחלט מכובדים עם 240 קמ"ש מרביים והאצה למאה ב-7.7 שניות.

קרייזלר 300 תוצע בשוק המקומי בשתי רמות אבזור. רמת הבסיס, 'לימיטיד', תכלול בנוסף לעור ותפעול חשמלי למושבים (כולל זיכרונות) גם מיזוג וחימום למושבים מלפנים ומאחור, חימום לגלגל ההגה, מערכת שמע עם 9 רמקולים, בקרת שיוט אקטיבית, מערכת להתראה על רכב בשטח מת וחישני חניה היקפיים. למכונית צג מגע מרכזי שישמש את המצלמה האחורית ואפשרות לתפעול באמצעות פקודות קוליות. רמת האבזור הגבוה יותר, 'לקשרי', תכלול גם חישוקי גדולים יותר 20 אינץ', ריפוד מהודר יותר, שליטה מההגה על ההילוכים ועוד.
קרייזלר 300 החדשה יוצאת לדרך בישראל
צילום: מנהל
המכונית החדשה תעלה 300,000 שקלים, ברמת הלימיטד או 320,000 שקלים ברמת הלקשרי. מדובר במחירים מעניינים למדי שיציבו את ספינת הדגל של קרייזלר במיקום יוצא דופן בשוק. כך היא תוכל להתחרות הן בקאדילק CTS ובגרסאות המצוידות של ביואיק לה קרוס, והן בדגמי הסלון של אודי, ב.מ.וו ומרצדס. בקרייזלר ישראל מצפים למכור השנה כ-100 מדגמי ה-300.