בוגאטי ויירון גראן ספורט ויטז1,200 כ"ס, 153 קג"מ ו-415 קמ"ש מרביים. מספרים אלו מעולם לא השתייכו לרודסטר, מן הסתם גם לא להרבה מכוניות אחרות. אבל, אלו הנתונים המוצהרים של הבוגאטי ויירון גראן ספורט ויטז (Vitesse, מהירות בצרפתית) – הגרסה האחרונה בליין הויירון עד כה. למעשה מדובר בגרסת רודסטר לויירון סופר ספורט, שההצלחה שלה היא שהניעה את בוגאטי להוציא סדרה פתוחה של המכונית, שמחירה עמד על 1.7 מיליון יורו; לגבי הרודסטר טרם פורסם המחיר, אך סביר להניח שהוא יהיה גבוה עוד יותר. מתחיל להישמע קצת מפחיד, לא כן?
מעבר לתוספת 199 הסוסים למנוע הויירון, בהשוואה לגרסאות ה"רגילות" ("עממיות", אם נתייחס לנסיכויות המפרץ) בוצעה כאן מלאכת חיזוק מרכב מאסיבית ומקיפה, וכדאי שכך יהיה, שכן המספרים בהחלט יכולים להיכנס לקטגוריה של "בלתי יאמן".

בבוגאטי לא מסרו מתי תחל המסירה ללקוחות וכמה רודסטר-על כאלה מתוכננות להיבנות. כל גרסת ויירון המושקת נחשדת כאחרונה בליין, אך ההצלחה שלהן מעודדת את בוגאטי להוציא שוב ושוב גרסאות מיוחדות, לסחוט את הלימון עד תום. האם זו תהיה הויירון האחרונה? קשה להאמין למרות שקשה עוד יותר לנחש היכן נמצא הגבול...