סיטרואן ברלינגובלובינסקי מתכוונים לעבות השנה את היצע דגמי הברלינגו והפרטנר ולענות באופן מסוים לאתגר שהוצב על ידי פיאט עם הדובלו. וכך בתחילת הרבעון השני של 2012 אמורים לנחות כאן סיטרואן ברלינגו ופיג'ו פרטנר עם התיבה הרובוטית המוכרת של פיג'ו וסיטרואן. מדובר בתיבה עם שישה הילוכים שתשודך למנוע ה-1.6 ליטר טורבו-דיזל 92 כ"ס המוכר מהדגמים הנוכחיים. בלובינסקי עדיין לא יודעים לדבר על מחיר ואולם הפער אינו צפוי להיות גדול במיוחד. מבחינת ביצועים, אזי הגרסה הרובוטית מעט איטית יותר בזינוק למאה עם 15.5 שניות לעומת 14.3 בגרסה הידנית (5 הילוכים) אבל היא אמורה להיות חסכונית יותר.

כזכור בנוסף לגרסה הרובוטית לברלינגו ולפרטנר תחל לובינסקי בתקופה הקרובה בשיווק מהדורות זולות יותר של הכלים המסחריים המוכרים. אלה, כמו שסיפרנו בעבר, יצוידו במהודרת ה-75 כ"ס של מנוע ה-1.6 דיזל (חמישה הילוכים).