הנה דוגמא לבחור שלקח את התחביב שלו לגבהים חדשים שגורמים לתהות מתי יש לו זמן בכלל לעבוד. הכירו את ג'ו (בלי שם משפחה). ג'ו הוא חקלאי, ועד לא מזמן גם גידל פרות, שגר במחוז ססקצ'ואן במרכז קנדה. בתקופת הקיץ יש לו מספיק עבודה, אבל בחודשי החורף כשהטמפרטורה יורדת למינוס 30 מעלות יש לו הרבה פחות תעסוקה. למזלו יש לו תחביב, ג'ו אוהב כלי רכב כבדים על שלט רחוק. משנת 2001 הוא קונה ומרכיב טרקטורים, דחפורים, משאיות וכד' שכולם עובדים בשלט רחוק.
ביוני 2005 החליט ג'ו להתחיל פרויקט, הוא יחפור בעצמו מרתף לבית אך ורק על-ידי שימוש במכוניות על שלט רחוק שלו. לא ברור אם המטרה היתה להוסיף מרתף לבית או דווקא לחפור בשביל לתת לצעצועים שלו (ולעצמו) תעסוקה. כך או כך, 7 שנים אחרי שהתחיל הוא עדין ממשיך לחפור, מוציא 1,530-2,290 ליטר של אדמה בשנה.
התהליך מתחיל בדחפור שחופר באחד מקירות המרתף. משם דחפור אחר אוסף את האבנים ומעמיס אותם על משאית. ברגע שהיא עמוסה היא נוסעת לכביש שג'ו בנה לבד ומטפסת לגובה של כמעט 2 מטר במטרה לפרוק את המטען למטחנת סלעים. משם את האפר אוסף טרקטור לדחפור נוסף שבתורו מעמיס על משאית נוספת שבסופו של דבר פורקת את האפר מחוץ לבית. לא מאמינים? הביטו בעצמכם.