במסגרת תערוכת ז'נבה הקרובה תשיק מיצובישי את הדור הבא של האאוטלנדר, ומדובר ברכב חדש לגמרי. מראה כללי של הרכב כבר ראינו בדצמבר בתערוכת טוקיו בקונספט PX-MIEV II – האחרון בשושלת קונספטים ה"מאיימים" מזה כמה שנים להראות כיצד ייראה האאוטלנדר החדש, כשתמונת טיזר ומעט פרטים נוספים סופקו על ידי היצרנית מאוחר יותר.

בשלב זה מיצובישי משחררת תמונה אחת ופרטים מעטים בלבד. אבל, ניתן בהחלט לראות שמדובר במשהו חדש לגמרי ויחד עם זאת נשמר רצף עיצובי הגיוני עם הדגם היוצא. בדומה (מאוד) לדגמי הקונספט שקדמו לו, מקבל מיצובישי אאוטלנדר החדש קווים מעוגלים ורכים יותר ובולט גם החלק הקדמי בו נפרדים במיצובישי מהגריל המוכר כיום ומציגים סבכה קדמית חדשה, שוב – דומה מאוד למה שראינו ב- PX-MIEV II. ממעט המידע שפורסם האאוטלנדר הבא יוצע לאירופה עם שתי אופציות מנועים: 2.0 ליטר בנזין או 2.2 ליטר טורבו-דיזל "חסכוניים ונקיים" מבלי לשחרר מספרים כלשהם. בהמשך השנה אמורה להצטרף גם גרסת פלאג-אין היברידית.

בינתיים, הגרסה החסכונית והנקייה ביותר צפויה להיות הדיזל עם גיר ידני (6 הילוכים) והנעה קדמית בלבד, עם הבטחה ל-130 גרם CO2 לק"מ. עוד באגף החיסכון מצוינות מערכת 'עצור-וסע', תצוגת הילוך וסל"ד לנהיגה חסכונית ובקרת שיוט אדפטיבית. כסטנדרט בפרק הבטיחות מוצעת בין היתר מערכת לשמירת הנסיעה בנתיב. מאחר ואין תמונה של פנים הרכב – בינתיים – נצטרך לסמוך על מיצובישי עם ההבטחה לדלת מטען חשמלית ואפשרות להשקיע את שתי שורות המושבים האחוריות אל רצפת הרכב, לטובת שטח אחסון. מן הסתם מדובר ברכב לשבעה נוסעים.

מיצובישי תחל בשיווק האאוטלנדר בקיץ ברוסיה תחילה, לאחר מכן במערב אירופה, יפן, אוסטרליה/ניו-זילנד, סין וצפון אמריקה – בסדר הזה.