סקודה סיטיגוסקודה חושפת תמונה ופרטים ראשונים של הסיטיגו בגרסת 5 דלתות. הסיטיגו היא אחותן התאומה של פולקסווגן אפ!, שגם היא קיבלה לא מזמן גרסת 5 דלתות, ושל סיאט מי (Mii), שמן הסתם תקבל אף היא גרסת 5 דלתות בקרוב. עיקר ההבדל בין שלוש האחיות יהיה במחיר, כאשר הסקודה תהיה הזולה מביניהן והפולקסווגן היקרה יותר. באירופה מדובר בפער של כ-500 יורו בין הגרסאות המקבילות של פולקסווגן וסקודה (כאשר הסיאט ממוקמת איפשהו באמצע); סקודה סיטיגו עם 3 דלתות תתומחר בפחות מ-9,000 יורו כאשר גרסת ה-5 דלתות הבסיסית, עם מנוע 3 צילינדרים ו-60 כ"ס, תעלה בסביבות ה-9,500 יורו.

סקודה תציע גרסה חסכונית במיוחד של הסיטיגו שתכונה Green tec (מנוע ליטר, 60 כ"ס) שאמורה להציע צריכת דלק ממוצעת של למעלה מ-24 ק"מ לליטר ופליטת CO2 צנועה של 96 גרם לק"מ. דווקא גרסה זו אמורה להיות יקרה יותר מגרסת ה-75 כ"ס (אותו הנפח), שגם שם לא מדובר בזללנית דלק גדולה במיוחד: הצריכה הממוצעת אמורה להיות כ-21 ק"מ לליטר ופליטת ה-CO2 תעמוד על 108 גרם לק"מ נסיעה.

סקודה מתעתדת להתחיל בשיווק הסיטיגו, בשתי גרסאות המרכב – חמש ושלוש דלתות, במאי. כמו האפ! של פולקסווגן והמי של סיאט מתוכננת גם עבור הסיטיגו גרסה כל-חשמלית, אך לא לפני 2014. אלינו תגיע הסיטיגו לקראת הרבעון השלישי של השנה מעט אחרי סיאט מי ולפני פולקסווגן אפ!.