ראם אראמי לימיטדלעיניים ישראליות או אירופאיות זה יכול להתפרש כבדיחה או כסוג של טעם מוזר, אך בל נשכח שמדובר בארה"ב – המדינה שנראה כי לא משנה מה מצב הכלכלה, כמה עולה הדלק או מה בדיוק מתרחש בעולם – הטנדרים הגדולים ימשיכו לככב בראש רשימת כלי הרכב הנמכרים ביותר. לכן, "טנדר פאר" בהחלט נשמע הגיוני...

ראם, RAM – לשעבר דודג' ראם וכיום שם חטיבת הטנדרים בקרייזלר, הודיעה על חשיפת גרסת פאר לטנדרים מסדרה 1500, 2500 ו-3500 תחת השם ל'אראמי לימיטד' (Laramie Limited). השימוש בשם זה לציון גרסאות הפאר של ראם/דודג' אינו חדש ומדי שנה משיקה יצרנית הטנדרים האמריקנית סדרה מעודכנת. מדובר בגרסה מאובזרת ומפוארת לטנדר הענק, הנבדלת מטנדר ראם סטנדרטי בין היתר בסבכה קדמית מצופה בכרום, פגושים בצבע המרכב, פסי קישוט חיצוניים ופנימיים בכרום, חישוקים מיוחדים (17 אינץ' לגרסאות ה- Heavy Dutyו-20 אינץ' ב-1500, מאלומיניום מלוטש), ריפודי עור כולל הגה מצופה בעור, דיפונים שונים ושטיחים ייחודיים לדגם זה.
ראם – גרסת הפאר
צילום: מנהל
החשיפה הרשמית והמלאה תיערך במסגרת תערוכת הרכב של שיקאגו, שתיפתח ב-10 לפברואר, ותימשך עד ל-19 בו. לא נמסרו פרטים נוספים – בכלל זה לגבי המחיר.