החנות של פיג'ו בקניון רמת-אביבתחום מכוניות המיני היה הפלח החם ביותר בשוק הרכב הישראלי בשנתיים האחרונות עם עליית מכירות דרמטית. אחת מהבוחשות בקדירה הייתה כמובן חברת לובינסקי שניסתה לאגף אותו עם סיטרואן C1 ופיג'ו 107. אחרי שסיטרואן קבלה הרחקה לא מוצדקת מהשוק המקומי, החליטה היבואנית להוזיל את מחיר ה-107. במקביל ובמהלך יוצא דופן, הודיעה לובינסקי על פתיחת חנות ייחודית בקניון רמת-אביב שתעסוק במכירת פיג'ו 107 בלבד ואביזרים הקשורים למכונית הקטנה ביותר של המותג הצרפתי.

חנות הקונספט הייתה אמורה לסיים את פעילותה בינואר, אך כעת נראה כי לובינסקי ממשיכה לנדנד את הספינה. בתחילת החודש הודיעה היבואנית על התייקרות משמעותית ל-107 מ-60,000 שקלים ל-70,000 שקלים בגרסה הידנית, אבל כעת הם מעדכנים כי עד סגירת החנות בחודש מרץ המחיר החדש יעמוד על 65,000 שקלים. הגרסה הרובוטית שנמכרה עד לא מכבר ב-68,000 שקלים תעלה 75,000 שקלים, אבל עד סוף חודש מרץ מחירה יעמוד על 73,000 שקלים.

זה המקום להזכיר מספר פרטים הקשורים למכונית המיני הזו ולעדכון המחיר. ראשית הסדרה עברה מתיחת פנים ובמהלך מרץ אמורה לנחות המכונית המחודשת. הפעם גם יצטרפו אליה אחיותיה התאומות: סיטרואן C1 וטויוטה אייגו. אז, ייתכן ובלובנסקי מכינים את הקרקע ל-C1 שתוצע במחיר נמוך יותר כפי שקרה בעבר, אבל מה עם האייגו? ובכן, עוד לפני ההתייקרות בפיג'ו ספרו אנשי טויוטה שהאייגו צפויה לעלות כ-70,000 שקלים. אז כמו גם היום, המחיר נראה מעט יקר, אבל כיצד יקבל השוק את תג המחיר החדש של פיג'ו ביחס לקבוצה ולמתמודדות החדשות? אין ספק שתג המחיר עשוי להקשות על מכירות פיג'ו 107.