פולקסווגן אפ!את האפ! מבית פולקסווגן אתם כבר מכירים. סיפרנו לכם עליה במעמד ההשקה וגם דיווחנו לכם כי היא תגיע לארץ – ככל הנראה בסוף שנה זו או בתחילת השנה הבאה. אבל באירופה לא מחכים לנו, וכבר במאי תתחלנה להימכר גרסאות ה-4 דלתות של האפ! (בעצם 5, אבל מי סופר) עבור משפחות קטנות. זוהי גרסה חשובה עבור השוק האירופאי, והוכחה לכך ניתן למצוא בסקרים הפנימיים של פולקסווגן, שמצביעים כי יותר ממחצית הקונים מעדיפים אותה על פני הגרסה בעלת שתי הדלתות (כן, זה בעצם שלוש, כבר הבהרנו את זה. הם מתעקשים...).
קדימון לאפ! מרובעת הדלתות (טוב, חייבים להחליט. אז בואו נחזור למוסכמה הרגילה ונסכים שיש לה 5 דלתות, ושבפולקסווגן יקפצו) ראינו כבר בתערוכת פרנקפורט בספטמבר 2010. זו הוגדרה כקונספט וחלקה את אור הזרקורים עם הגרסה הסדרתית של האפ! בתצורת ה-3 דלתות. כעת כאמור, פולקסווגן חושפת את הגרסה הסדרתית של ה-5 דלתות, שתוצג בשלמותה בתערוכת ז'נבה הקרובה (מרץ).
הוצגה: פולקסווגן אפ! עם חמש דלתות
צילום: מנהל
שתי גרסאות פולקסווגן אפ! דומות כמעט בכל פרט – מנועים, תיבות הילוכים, רמות גימור, מימדים וכדומה, מה שאומר כי המרווח במושב האחורי לא יהיה גדול יותר. ההבדלים מתמצים במחיר מעט גבוה יותר (כ-5%) ופרופיל שונה למדי באזור החלונות האחוריים, שלא במפתיע.