קיה סיד החדשה
אנשי יחסי-הציבור של קיה עובדים במרץ על יצירת באזז סביב השקת הדור החדש לסיד, ההאצ'בק הקומפקטית שלהם, וצעד ראשון הוא הפצת תמונה ראשונה של אחת מהמכוניות החשובות ביותר של החברה עבור היבשת הקלאסית – אם לא החשובה שבהן.
קיה סיד המקורית, שהושקה בסוף 2006, היוותה קפיצת מדרגה משמעותית באיכות עבור חברת קיה, ויועדה להתחרות במובילות הקטגוריה האירופאיות, כדוגמת פולקסווגן גולף ופורד פוקוס. עיצובה של המכונית המקורית בוצע באירופה עבור השוק האירופאי, והיא נחלה הצלחה ואף זכתה לתארים בעיתונות בזכות העיצוב והאיכות, וכן בזכות תוכנית האחריות בת 7 השנים שהוצגה במקביל. לאחר כניסתו של מעצב-העל פיטר שרייר לתפקידו בקיה, בוצעה מתיחת הפנים עבור הסיד והיא קיבלה את פני 'אף הטיגריס' המזוהים כיום עם דגמי קיה.
הדור החדש לסיד לוקח זאת צעד נוסף קדימה ומדגיש חזות ספורטיבית מבעבר. בתוך תא הנוסעים מבטיחה החברה דשבורד מוכוון נהג ואיכות חומרים טובה מבעבר, ולכך יצטרפו שני מנועי בנזין ומנוע דיזל אחד בתור התחלה. ביחד עם גרסת ההאצ'בק תושק בז'נבה גם גרסת סטיישן כשגרסת פרו-סיד (קופה 3 דלתות) תושק בתערוכת פריז המאוחרת יותר (ספטמבר). גם הפעם 7 שנות האחריות יהוו חלק מהחבילה, וחובבי הרכב ישמחו לשמוע כי ככל הנראה תוצע גם גרסה ביצועיסטית לסיד ולפרו-סיד, עם מנוע ה-1.6 ליטר טורבו המוגדש שהוצג ממש כעת עבור יונדאי ולוסטר.
ואצלנו? קיה סיד החדשה תגיע אלינו לקראת סוף השנה כשיחידת הכוח העיקרית תהיה 1.6 ליטר 140 כ"ס ותיבת שישה הילוכים אוטומטית (כמו גם ביונדאי i30 החדשה). גרסת הסטיישן תצטרף בשלב מאוחר יותר.