קוואסאקי ER6n
מטרו, היבואנית הגדולה ביותר בתחום הדו-גלגלי (עם נתח שוק של כמעט 50%), חושפת את היצע דגמיה החדשים לשנת 2012. אבל לפני שנציג את אלה, נזכיר את רבי המכר של השנה החולפת שכנראה יישארו בראש הרשימה גם בשנה הבאה: סאניאנג גו'ירייד 125 (הקטנוע הנמכר בישראל), סאניאנג גו'ימקס 250 (הקטנוע השני הנמכר בישראל והקטנוע הנמכר בישראל בקטגוריית הרישוי של עד 33 כ"ס), ימאהה טי-מקס (המגה-סקוטר הנמכר בישראל) וקאוואסאקי ורסיס (האופנוע הנמכר בישראל מעל 33 כ"ס).
מסירות דו-גלגלי (על פי יבואנית)
דגמי מטרו החדשים ל-2012
צילום: מנהל
דגמי 2012
סאן-יאנג דיוק comBIZ:
מחליפו של הדיוק המיתולוגי – קטנוע שהגדיר מחדש את שוק קטנועי העבודה. מאפיינים: משטח העמסה מוגדל, טיפול כל 4,000 ק"מ (במקום 3,000 בדגמים מקבילים), צריכת דלק של 47 ק"מ לליטר (ב-50 קמ"ש). מחיר: כ-12,985 שקל.

סאן-יאנג ג'וימקס 125xi/250xi/300xi:
דור חדש לאחד מהקטנועים הכי נמכרים בישראל. מאפיינים: תא אחסון גדול יותר מבעבר, מרווח טיפולים גדול יותר (5,000 ק"מ לעומת 3,000 ק"מ), מערכת בלמים CBS (משולבת). שיווק הדגם החדש יחל באפריל ובמקביל לדגם הקיים. מחיר טרם נקבע.
סאן-יאנג מקסים 600 ABS:
קטנוע המבוסס על מכלולי המקסים 400. מאפיינים: מערכת ABS, תא אחסון ל-2 קסדות מלאות, פתחי אוורר וחימום ייחודיים לרוכב. מחיר: 42,985 שקל.

סאן-יאנג SB 250:
ניסיון מחודש של היצרנית לחדור לשוק האופנועים בישראל, הפעם עם אופנוע 250 סמ"ק ומכלולים בסיסיים. במטרו מיעדים את הכלי לרוכבים מתחילים ולמורים לנהיגה. מאפיינים: 5 הילוכים ובלמי דיסק מלפנים ומאחור. מחיר: 34,985.
דגמי מטרו החדשים ל-2012
צילום: מנהל
ימאהה טימקס 530
ימאהה טימקס 530:
המגה-סקוטר הספורטיבי זוכה לגרסה חדשה ומשופרת לאחר 10 שנות הצלחה. תוספת הנפח (530 סמ"ק) גוררת אחריה 10% תוספת כוח כשיחד עם וריאטור חדש והפחתה של 4 ק"ג למשקל מתבטאים בקיצוץ של 2 שניות בהאצה מ-0 ל-100 קמ"ש. מאפיינים: מראה קרבי מבעבר, בלם דיסק אחורי גדול יותר, משקף קדמי בעל 2 מצבי גובה. תחילת שיווק בפברואר 2012.

ימאהה R1:
אופנוע הסופק ספורט שמבוסס על ה-M1, מקבל עוד שדרוג טכנולוגי מעולם המרוצים. מאפיינים: מערכת בקרת אחיזה, חזית חדשה, מחשב ניהול מנוע חדש. האופנוע יגיע גם במהדורה מוגבלת של צביעת 50 שנות מרוצים של ימאהה. מחיר (לא השתנה ביחס לגרסה היוצאת): 129,985 שקלים.

ימאהה YZ250F ו-YZ450F:
אישור תקנות הספורט המוטורי הובילו את צמד המוטוקרוסרים ארצה. השניים חודשו לקראת שנת הדגם 2012 ויגיעו במהלך השנה עם האישור הסופי של תקנות הייבוא. מאפיינים: מנוע הפוך עם יניקה לפנים ופליטה מאחור, קרבורטור מוגדל, שלדת קורה כפולה מאלומיניום.

קוואסאקי ER6n ו-ER6f:
גרסת הנייקד וגרסת הפיירינג עוברות מתיחת פנים ומקבלת שילדת צינורות חדשה, מתלה אחורי חדש, עיצוב שונה למיכל הדלק ולוח מחוונים שונה. מאפיינים: מערכת ABS הקטנה והקלה ביותר בעולם ישירות מה-ZX10, 72 כ"ס, משקל רטוב של 204 ק"ג בגרסת הנייקד ו-209 ק"ג בגרסת הפיירינג. מגן רוח מתכוונן ל-3 מצבים (בגרסת הפיירינג). מחיר: 59,985 שקלים עבור גרסת הנייקד ו-62,985 שקלים עבור גרסת הפיירניג.

קוואסאקי ורסיס 1000:
האח הגדול והחדש לשושלת הורסיס המוצלחת החולק את מכלוליו עם ה-Z1000. מאפיינים: מנוע 4 צילינדרים בנפח 1,043 סמ"ק, 115 כ"ס, 213 ק"ג (רטוב), שלדת עריסה כפולה חדשה מאלומיניום, מגן רוח מתכוונן בעל 3 מצבים, מערכת POWER MODE עם 3 מצבי בחירה, מערכת בקרת משיכה, ABS, מערכת שליטה על הספק המנוע. תחילת שיווק בינואר, מחיר: 96,985 שקלים.
דגמי מטרו החדשים ל-2012
צילום: מנהל
קוואסאקי KX450
קוואסאקי ZZR 1400:
אופנוע התיור זכה למנוע חדש שהוביל את היצרנית לצאת בהצהרה כי זהו האופנוע הסדרתי החזק ביותר בעולם בתאוצה בקו ישר. מאפיינים: שלדה משופרת, מתלה אחורי מאורך, בקרת משיכה בעלת 3 מצבי שליטה. תחילת שיווק בינואר, מחיר: 139,985 שקלים.

קוואסאקי KX250 ו-KX450:
צמד גרסאות המוטוקרוס של קוואסאקי המיועדים למירוצים זכו לחידושים רבים. מאפיינים: מפת ניהול מנוע מעודכנת, שלדת אלומיניום חדשה, כיוונון זווית לכידון בנוסף לכיוונון רגליות הרוכב (אופציה שאינה קיימת במוטוקרוסים אחרים), בקרת זינוק בגרסת ה-450. מחיר טרם נקבע.