רנו לוגאן MCV
סיפורה המקומי של רנו לוגאן MCV ממשיך להיות מוזר מדי, ונוגד את חוקי השיווק המקובלים. זאת כאשר זמן קצר לאחר שחזרה לשוק הישראלי, היא עומדת לנטוש שוב. לכאורה היו למכונית נתונים מצוינים להצליח עם מבנה של שבעה מקומות, מחיר זול ביותר ואפילו תיבה אוטומטית. אבל למרות שהגיעה אלינו רק ב-2009, ייבואה הופסק כבר בתחילת 2010 בגלל שלא ניתן היה לציידה בבקרת יציבות.
ואולם לקראת סוף 2011 הצליחו ביבואנית, חברת קרסו, לאשרר את ה-MCV במשרד התחבורה כרכב מסחרי (מהלך תמוה לכשעצמו), מהסוג שהשנה עוד לא היה מחויב בבקרת יציבות בארץ. וכך חזר אלינו הרכב לפני חודשים ספורים בגרסה "מסחרית" עם חמישה מקומות ישיבה, תיבה ידנית ומנוע 1.6 ליטר שמייצר 85 כ"ס. תג המחיר היה תחרותי ורנו ישראל אפשרה רכישה והתקנה מקומית של שני מושבים נוספים (לא מקוריים).
אלא שהלוגאן הגיעה אלינו שוב לביקור קצר. זאת מכיוון שפעם נוספת היא תיאלץ לנטוש את הארץ ולחזור לרומניה, בגלל היעדר בקרת היציבות שתהפוך חובה ב-2012 גם בכלי רכב מסחריים. עדיין לא ברור מתי תקבל ה-MCV מערכת כזו, אך ברור שהייבוא יופסק לתקופה ממושכת. מיותר לציין שכל הפסקה כזו פוגעת קשות בערך המשומשות. רנו תמשיך למכור מכוניות מהמלאי הקיים למשך מספר חודשים, אך ברור שדרך השיווק נראית קצת מוזרה.