טויוטה אייגו
בחברת יוניון מוטורס, יבואנית טויוטה לישראל, לא מתכוונים להמשיך ולהיעדר לאורך זמן משוק מכוניות המיני, שהולך וצומח בארץ עם מכוניות כמו קיה פיקנטו וסוזוקי אלטו. למעשה, הם מתכוונים להסתער עליו בתחילת 2012 עם האייגו, אחותה התאומה של פיג'ו 107. למעשה, את שלישיית הננסיות טויוטה אייגו, פיג'ו 107 וסיטרואן C1, פיתחו היפנים, כאשר הצרפתים תרמו לשיתוף הפעולה בעיקר את הקשרים לספקי החלפים שלהם באירופה.
בדומה לחברת לובינסקי, יבואנית פיג'ו וסיטרואן, שם מתכוונים לחדש את שיווק ה-C1, כך גם יוניון מוטורס אמורה להתחיל בייבוא האחות השלישית במשפחת הקטנות. מדובר בתאומות זהות של ה-107, שלא הורשו להיכנס ארצה בגלל הבנה בעייתית של התקינה האירופית בארצנו מצד משרד התחבורה. ה-C1 הגיעה אלינו, אך באחד המקרים המוזרים (שלא לומר חלמאיים) בשוק היבואנית נדרשה להפסיק את שיווקה. הגעת האייגו נעצרה אפילו לפני כן.
ואולם מתיחת הפנים שיעברו שלוש הננסיות בקרוב, ושבמסגרתה יקבלו פגוש קדמי שיעמוד בתקן מחמיר יותר להגנה על הולכי הרגל, תאפשר לטויוטה להתחיל בשיווק האייגו ולסיטרואן להחזיר לשוק ה-C1. האייגו תגיע כמובן עם אותו מנוע שמקורו בטויוטה (1.0 ליטר, 68 כ"ס) ועם אותן תיבות הילוכים, אף הן יפניות (ידנית או רובוטית). יש להניח שגם המחיר יהיה דומה, שכן בסופו של דבר מדובר במכוניות זהות, למעט שינויים קוסמטיים קלילים.