ב.מ.וו סדרה 7 אקטיב הייברידב-2013 זה יתחיל. מותג i של ב.מ.וו יתעורר לחיים (עם ה-i3 וה-i8) ויסמן עידן חדש עבור ב.מ.וו. אבל מסתבר שבב.מ.וו לא יסתפקו בקומפקטית ובספורטיבית למלא את היצע החשמליות שלהם בעתיד הקרוב; מקורות בגרמניה מדווחים על ניסויים סודיים עם גרסה חשמלית לסדרה 7 של ב.מ.וו שהמשמעות היא כניסה לתחום מכוניות היוקרה החשמליות. המגזין הגרמני auto, motor & sport מדווח על ב.מ.וו סדרה 7 מוסווית שמונעת על טהרת החשמל בלבד, והנמצאת בניסויים מתקדמים לקראת הבשלת המערכת לייצור. הב.מ.וו האמורה צוידה בגלגלים גדולים במקצת מגלגלי סדרה 7 סטנדרטית, וזאת על מנת להכיל בתוכם את המנועים החשמליים (בחישוק). בניגוד לב.מ.וו סדרה 7 'אקטיב הייבריד', שם כמקובל במכונית היברידית מצויה, משתפים מנוע חשמלי ומנוע בעירה פנימית פעולה בהנעת הרכב, הרי שבסדרה 7 החשמלית המוסווית העסק עובד על טהרת החשמל, כאשר מנוע בנזין או דיזל קטן בחזית מהווה גנרטור חירום, למצבים בהם ספוני המושבים המפוארים מאחור ימצאו עצמם ללא חשמל לחזור הביתה.

אנשי המגזין הגרמני גם חושפים את הרעיון העיקרי מאחורי "חישמול" סדרה 7; מניתוח שלהם מעוניינים בב.מ.וו להציע במהרה לימוזינת פאר כל-חשמלית, כאשר הבחינה והניסויים עליהם דיווחו נועדו לבדוק אפשרות לחשמל סדרה 7 עכשווית וזאת מבלי לפגוע יתר על המידה בעיצוב או במראה הכללי. זאת אומרת – ייתכן וכבר נראה ב.מ.וו סדרה 7 חשמלית עוד במחלצות ה-7 הנוכחית, ללא מראה עתידני-חללי כמו אי-אלו מכוניות חשמליות כיום, בין היתר אחיותיה הקטנות, ה-i3 ו-i8 העתידיות.

בב.מ.וו רואים את פיסקר וטסלה כיעד ראשון להתחרות בו, אך מעוניינים בעיקר ליצור יתרון אל מול המתחרות המרות והמסורתיות מבית – אודי ומרצדס. אנשי היצרן הבאווארי גם מאמינים שלקוחות מכונית הסלון והפאר שלהם יהיו שמרניים יותר גם בבואם לבחון מכונית פאר על טהרת החשמל, ולכן עובדים שם על "סדרה 7 חשמלית" יותר מאשר על "לימוזינת פאר חשמלית" בעלת מראה עתידני או שונה מהמוכר, ולא קל לעיכול עבור הלקוחות המסורתיים של ב.מ.וו.
אנו נמשיך לעקוב, וניתן להעריך שככל שתוכניות ב.מ.וו יבשילו, גם למתחרים לא תישאר הברירה והם יאלצו להגיב עם נשק משלהם.