כל מי שהיה במערך הלוחם של צה"ל בוודאי מכיר את האמרה "אם לא בכוח – אז באלימות", שמוכרת גם בכל מיני ואריאציות אחרות. הרעיון מאחוריה פשוט: אין גבול לכוח שניתן להשתמש בו וזה גם יכול לפתור כל מיני בעיות תוך קיצורי דרך.
לא בטוח שטום נלסון מארה"ב היה בצה"ל או שהוא מכיר את הגרסה העברית של האמרה דנן, אבל הוא בטח מבין בכוח. בהמון כוח. טום נלסון הוא הבעלים והכוח המניע – תרתי משמע – מאחורי נלסון רייסינג אנג'נס (Nelson Racing Engines) – מיצרניות ומשפרות המנועים המפורסמות בארה"ב, שמתמחה בין היתר בהכנת מנועים למירוצי דראג, מכוניות-על או סתם למשפרי רכב שממש צריכים עוד כמה סוסים מתחת לחופה הקדמית.
ובתערוכת SEMA בישר טום נלסון לעולם על השקת מנוע חדש, המיועד לכל מי שצריך 2,300 סוסים להזיז את גלגליו. אלפיים ושלוש מאות כוח-סוס, למי שפספס. פתאום בוגאטי ויירון נראית כמכסחת דשא עתיקה, לא?
המספרים, כאמור, באמת נשמעים מופרכים, מוגזמים ולא ממש מתחברים למציאות, שכן מה יש לעשות, לעזאזל, עם כל-כך הרבה כוח?... לא ברור מה היה הבסיס למנוע המפלצתי הזה – אם בכלל היות וייתכן ומדובר בפיתוח עצמי, מן המסד ועד לטפחות – אך מהידוע מדובר ב-V8 כמובן (אמריקה, לא?) בנפח 10,400 סמ"ק. צמד מגדשי טורבו אימתניים ועוד כמה אלמנטים חברו יחד בכדי להגיע להספק המרבי הפסיכי הזה, כאשר נתון המומנט אף הוא נראה כשגיאת הקלדה: 290 קג"מ. בערך כמו לנושאת מטוסים. נלסון רייסינג אנג'ינס הציגו את המפלצת במסגרת תערוכת השיפורים SEMA בלאס-וגאס והם ישמחו למכור אותו לכל דכפין – שייאות לשלשל לחשבונם 52,000$. עם כל כך הרבה כוח לא מתווכחים...