הן בגרסת התיור והן בספורט משקף מתכוונן. בתיור (אפור) חשמלית ובספורט (כחול) ידניתב.מ.וו חושפת צמד קטנועי-על "אחים" עם מנועים דו-בוכנתיים בנפח 650 סמ"ק, בעיצוב שאינו מותיר מקום לספקות לגבי המתחרים: ימאהה T-Max הוותיק והמוצלח, ג'ילרה GP800 ושות'. הדגמים – C600 Sport ו-C650GT (למרות השם השונה לשניהם מנוע דומה בנפח 647 סמ"ק) כשמם כן הם; הראשון ספורטיבי יותר ומיועד לרכיבה ספורטיבית על קטנוע, וזה כבר מזמן לא ניגוד, והשני מיועד להסיע שניים בשיא הנוחות והמהירות, כיאה ל-GT שבשפת המכוניות משמעו Grand Tourismo – "המסע הגדול" באיטלקית.
גרסת התיור, ה-C650 GT בצילומי תנועה
נפח המנוע המדויק הוא 647 סמ"ק ולראש 4 שסתומים לצילינדר, 8 בסה"כ, ומערכת הזרקת דלק מתקדמת. ההספק עומד על 60 כ"ס בשני הדגמים והמומנט המרבי על 6.7 קג"מ. בב.מ.וו טרם פרסמו נתוני ביצועים או צריכת דלק (למעט מהירות מרבית זהה בשתי הגרסאות: 175 קמ"ש), אך בשני הסעיפים מבטיחים רק טוב: צריכת דלק ופליטת CO2 נמוכות וביצועים משובחים. שלושה דיסקים – 2 מלפנים ואחד מאחור – בקוטר 270 מ"מ בשילוב מערכת ABS כסטנדרט אמונים על הבלימה. המשקל העצמי (רטוב, קרי עם כל הנוזלים – כך מודדים בב.מ.וו) עומד ב- C600 Sportעל כ-250 ק"ג וכ-10 ק"ג יותר בגרסת התיור.
שתי הגרסאות יחד ולחוד
גובה המושב ב- C600 Sportהוא 810 מ"מ בעוד שבדגם התיור הוא נמוך ב-30 מ"מ. גם תצורת וזווית המושב שונה בשני הדגמים כאשר בגרסת התיור הדגש הוא על מרווח ונוחות בישיבה ארוכה ובספורטיבי יותר תנוחת הישיבה זקופה וקרבית, כיאה לכלי עם יומרות ספורטיביות.
סביר להניח שצמד קטנועי-העל החדשים של ב.מ.וו יגיעו גם אלינו. השאלה החשובה היא באיזה מחיר יוצעו ביחס למתחרות הלא רעות המוצעות אצלנו זה מכבר. למרות היעדר ניסיון רב עם קטנועים לב.מ.וו, אין ספק שהתדמית והמורשת ארוכת השנים בייצור אופנועי איכות כלולים בגנים של צמד כלים מעניינים אלו.