ה"מונית" הסולאריתלואיס פאלמר, האיש שהקיף את העולם עם המכונית הסולארית שלו, נחת בארץ עם גיבורת המסע. במסגרת המסע הזה, פאלמר עבר 54,000 ק"מ וביקר ב-38 מדינות במשך שנה וחצי. המורה השוויצרי, שיצא למסע המתוקשר כדי להעלות את המודעות לניצול אנרגיית השמש, נחת בארץ כאורח של עמותת "אקונוע" והמועצה למען ארץ ישראל יפה. זאת במסגרת המסע הסולארי הישראלי שמארגנים שני הגופים. פאלמר והמונית הסולארית ישתתפו בשפע אירועים ברחבי הארץ, כאשר מטרת המסע היא לעודד את ניצול 280 ימי השמש בשנה שיש בישראל, לצורך אנרגיה ושילובה בתחבורה ירוקה.
המכונית של פאלמר מכונה מונית, כיוון שהוא מסיע בה אורחים החל מאנשי ציבור וכלה בסתם סקרנים כדי לקדם את הרעיון. וכדי לתת להם להתנסות, ניתן להזיז את ההגה גם למושב הנוסע. בקבלת הפנים השתתף השר לאיכות הסביבה, גלעד ארדן, שאמר שהמפגע הסביבתי הקשה ביותר בישראל שפוגע בבריאות הוא זיהום מתחבורה, ולכן כל מהפיכה שנמצאת בתחליפים לדלק היא חשובה. הוא הוסיף שלמרות שיש לישראל הכי הרבה ימי שמש במערב, אנחנו האחרונים לנצל אנרגיה זו.
המכונית של פאלמר, אשר בנויה מאלומיניום, גוררת אחריה לוח סולארי גדול ומגיעה עימו לאורך של שמונה מטרים (כמעט כפליים מרכב משפחתי רגיל). היא מסוגלת להגיע ל-100 קמ"ש ולטווח של 100 קילומטרים. בכל מקרה, פאלמר לא מטיף למעבר למכוניות סולאריות, אלא לניצול אנרגיה כזו גם לטובת המכוניות. "אני לא יכול לבנות מכונית כזו באופן מסחרי, אבל אני יכול להראות לאנשים שהטכנולוגיה הזו כבר קיימת והיא כאן", הוא אומר.