סבסטיאן פטל (ארכיון)
סבסטיאן פטל המשיך במסע הניצחונות שלו גם בגרנד פרי ההודי, כאשר חצה ראשון את קו הסיום בפעם ה-11 העונה. סדרת הפורמולה 1 הגיעה לראשונה בתולדותיה להודו, למסלול החדש שליד ניו-דלהי. אבל גם חוסר ההכרות של הנהגים עם המקום הזה לא יכול היה לעצור את פטל ואת רד-בול. הגרמני הצעיר היה המהיר בהקפות הדירוג והוביל ללא הפרעה ממשית מהזינוק ועד לסיום.
קבוצת מקלארן הגיע עם תקוות מסוימות למסלול הלא מוכר, כאשר לואיס המילטון קבע את הזמן השני בטיבו בהקפות הדירוג. אבל לואיס כהרגלו בתקופה האחרונה, נאלץ לזנק מהמקום החמישי אחרי שנענש על אי-ציות לדגל צהוב במהלך האימונים. על הכבוד של הקבוצה הבריטית שמר שוב ג'נסון באטון, שזינק היטב והצליח לטפס מהמקום הרביעי לשני בהקפה הראשונה. הרחק מאחורי באטון ניהלו מארק וובר (רד-בול) ופרננדו אלונסו קרב על המקום השלישי, כאשר בסופו של דבר היתה ידו של נהג הפרארי על העליונה.
מאחור, שוב הסתיים קרב בין המילטון המאוכזב לפיליפה מאסה (פרארי) בתאונה (הפעם מאסה נענש על כך). זה דרדר את הבריטי מהמקום השישי עוד כמה מקומות לאחור, ולסיום מאכזב במקום השביעי. מאסה לעומתו שבר בהמשך מתלה קדמי (בגלל טיפוס על אבני השפה) ונאלץ לפרוש.
במקום החמישי סיים מיכאל שומאכר בזכות זינוק מצוין וניהול נכון של המירוץ. זאת, אחרי שפתח מהמקום ה-11. הוא הצליח להקדים את חברו לקבוצה, ניקו רוזברג, שסיים שישי. שמיני סיים חיימה אלגוסווארי בטורו-רוסו, לפני אדריאן סוטיל בפורס-אינדיאה (שאכזבה במירוץ הביתי הראשון שלה) וצ'יקו פרז שזינק מהמקום העשרים.

גרנד-פרי הודו
1. סבסטיאן פטל –רד-בול
2. ג'נסון באטון – מקלארן
3. פרננדו אלונסו – פרארי
4. מארק וובר – רד-בול
5. מיכאל שומאכר – מרצדס
6. ניקו רוזברג – מרצדס
7. לואיס המילטון – מקלארן
8. חיימה אלגוסווארי – טורו-רוסו
9. אדריאן סוטיל – פורס-אינדיאה
10. צ'יקו פרז – וויליאמס

אליפות העולם לנהגים
1. סבסטיאן פטל – 374 נק'
2. ג'נסון באטון – 240 נק'
3. פרננדו אלונסו – 227 נק'
4. מארק וובר – 221 נק'
5. לואיס המילטון – 202 נק'

אליפות העולם לקבוצות
1. רד-בול – 595 נק'
2. מקלארן – 442 נק'
3. פרארי – 325 נק'
4. מרצדס – 145 נק'
5. רנו – 72 נק'