יוני לוי
ספורט מוטורי כהלכתו עוד אין אצלנו וגם האופטימיים שבינינו יסכימו שבמקרה הטוב יש לנו לאן לשאוף. מסיבה זו אנחנו מספרים לכם בסיפוק על מהלך מעניין בעולם המרוצים הישראלי: חברת קמור, יבואנית ב.מ.וו ואופנועי השטח מתוצרת הוסקווארנה (חברה-בת של ב.מ.וו), החתימה את הרוכב הישראלי יוני לוי בחוזה תמיכה וחסות לשלוש השנים הקרובות, במסגרתו יתחרה לוי במרוצי האנדורו העולמיים.
על-פי ההסכם, לוי ישתתף באליפות העולם לעונה 2012 בתמיכת היצרנית, ובסבבי אליפות ישראל באנדורו בשלוש השנים הקרובות. לוי יקבל מהיבואנית אופנוע – הוסקווארנה TE449 – ויתחרה בקטגוריה E2 (אופנועים עם מנועי שתי פעימות בנפח 175 עד 250 סמ"ק ואופנועים עם מנועי ארבע פעימות בנפח 290 עד 450 סמ"ק). היבואנית תכין את האופנוע למירוצים על-פי מידותיו ודרישותיו של לוי ותדאג לכל שיידרש מבחינת חלקים, צמיגים, דלק, שירותי מכונאי, רכב סיוע ועוד. יוני לוי לא יזכה לנוח הרבה זמן וכבר בשבת – ב-22 באוקטובר – ישתתף במרוצו הראשון תחת הסכם החסות החדש, בסבב הראשון של ליגת האנדורו הישראלית שיתקיים בצפון הארץ.

יונתן לוי (27), יליד קרית טבעון, נחשב כאחד הרוכבים הטובים בישראל. לוי זכה ארבע פעמים באליפות ישראל באנדורו, שש פעמים בראלי חוצה ישראל (ברציפות) ובמדליית זהב בתחרות האנדורו המפרכת Six Days שנערכה במקסיקו.

יש לציין כי זו פעם ראשונה בתולדות הספורט המוטורי הישראלי שרוכב ממומן להשתתף עונה שלמה באליפות העולם באנדורו; מן הסתם יוצג ויופיע יוני לוי כרוכב ישראלי, עם סמל ישראל. על סמך הרקע והעבר של לוי, ניתן להניח שהרוכב הכישרוני יביא לנו הרבה כבוד. אנחנו בכל מקרה מחזיקים אצבעות ומברכים מכל הלב.