סיאט מי
סיאט פרסמה תמונות ופרטים ראשונים על המי (Mii), הגרסה שלה לפולקסווגן אפ! וסקודה סיטיגו. המי צפויה להגיע לישראל במחצית השנייה של 2012 (בערך באותו זמן כמו אחיותיה), ולהיכנס לפלח מכוניות המיני הלוהט - שם יחכו לה יריבות כמו קיה פיקנטו וסוזוקי אלטו. בדומה להן, היא תוצע עם מנוע 1.0 ליטר ותיבת הילוכים ידנית (תהיה גם תיבה רובוטית שעדיין לא ידוע אם תגיע אלינו).
כמו הסיטיגו של סקודה, המי של סיאט לא שונה באופן משמעותי מפולקסווגן אפ!. את ההבדל העיקרי אפשר למצוע בחרטום שמנסה להידמות לדגמי המותג הספרדי, ובתא הנוסעים ניתן למצוא גלגל הגה דומה לזה של האיביזה. למי יהיה כאמור מנוע 1.0 כמו בצמד אחיותיה התאומות, ובשני הספקים (60 או 75 כ"ס). גם מידותיה כמעט זהות, עם אורך כולל של 356 ס"מ, רוחב של 164 ס"מ ובסיס גלגלים של 242 ס"מ.
מיני מי: אחרי סקודה, גם סיאט מציגה את הקטנה שלה
צילום: מנהל
לא תופתעו ודאי לגלות גם שתצרוכת הדלק המרשימה של האפ! תהיה זהה גם בתאומתה הספרדית, כלומר בין 21.2 ל-23.8 ק"מ לליטר בהתאם לגרסה (יוצעו גרסאות עם או בלי מערכת עצור-סע). ועוד פריט משותף במפרט הטכני של שלוש התאומות: המי תוצע עם מערכת בטיחות מתקדמת המזהה סיכון בנסיעה עירונית או בפקק, ומתריעה בפני הנהג או בולמת כדי לצמצם נזקי תאונה או למנוע אותה כלל. כל זאת במהירות של עד 32 קמ"ש. כמו כן, היא תוצע עם מערכת שמע משולבת בטלפון חכם, אותו ניתן לשלוף מהקונסולה ולעדכן מהאינטרנט. עדיין לא ברור אם שני אבזרים אלו יוצעו גם בישראל, ואם כן מה יהיה מחירם. גם מחירה הבסיסי של המי, שתתחרה בפלח בו מכוניות עולות החל מ-60,000 שקל, עדיין לא פורסם.