בדרך לאליפות?
סבסטיאן פטל, נהגה של קבוצת רד-בול, עשה צעד חשוב ביותר לקראת זכייה באליפות העולם בפורמולה 1. זאת, לאחר שניצח בגרנד-פרי הסינגפורי. פטל זקוק כעת לנקודה אחת נוספת בחמשת המירוצים שנותרו העונה כדי להבטיח את התואר. וכאשר קבוצת רד-בול שולטת השנה בזירה באופן ברור, זה אומר שמבחינה מעשית הגרמני הצעיר בדרך לאליפות עולם שנייה.
פטל, שהיה המהיר בהקפות הדירוג, הוביל בבטחה מתחילת המירוץ ועד סופו, כאשר רק בשלבי הסיום הצליח ג'נסון באטון, נהגה של מקלארן, לסגור את הפער. ואולם זה כבר היה מאוחר מדי ובאטון, עם מירוץ מצויין לכשעצמו, נאלץ להסתפק במקום השני.
חברו לקבוצה לואיס המילטון סיים חמישי, אחרי פתיחה טראומטית. המילטון הדרדר לאחור בזינוק, וכשניסה לטפס קדימה פגע בפיליפה מאסה נהגה של פרארי ושבר את הכנף הקדמית (וגרם לתקר אצל מאסה). אם לא די בכך, המילטון גם נענש על ניסיון העקיפה בכניסה לרחבת הטיפולים והדרדר למקום ה-16. ואולם מה שסייע לו לחזור לתמונה הייתה תאונה בין מיכאל שומאכר לסרג'יו פרז בסאובר, ששיגרה את האלוף הוותיק היישר לקיר וגררה הוצאת מכונית קוצבת והזנקה מחדש.
קרב מעניין התנהל גם בין מארק וובר נהגה השני של רד-בול (שזינק מהמקום השני) שהצליח לעבור את פרננדו אלונסו ולעלות למקום השלישי, כדי להותיר את פרארי מאוכזבים מהמירוץ. שישי סיים פול דירסטה המפתיע בפורס אינדיאה, לפני ניקו רוזברג במירוץ בינוני, אדריאן סוטיל (פורס אינדיאה), מאסה ופרז.

גרנד פרי סינגפור
1. סבסטיאן פטל – רד-בול
2. ג'נסון באטון – מקלארן
3. מארק וובר – רד-בול
4. פרננדו אלונסו – פרארי
5. לואיס המילטון – מקלארן
6. פול דירסטה – פורס-אינדיאה
7. ניקו רוזברג – מרצדס
8. רדריאן סוטיל – פורס אינדיאה
9. פיליפה מאסה – פרארי
10. סרג'יו פרז – סאובר

אליפות העולם לנהגים
1. סבסטיאן פטל – 309 נק'
2. ג'נסון באטון – 185
3. פרננדו אלונסו – 184 נק'
4. מארק וובר – 182 נק'
5. לואיס המילטון – 168

אליפות העולם לקבוצות
1. רד-בול – 491 נק'
2. מקלארן – 353 נק'
3. פרארי – 268 נק'
4. מרצדס – 114 נק'
5. רנו – 70 נק'