לקסוס GS 450h, גרסת הכלאיים של ה-GS החדשה
פחות מחודש אחרי שהציגה את ה-GS החדשה בפבל ביץ', קליפורניה, לקסוס הביאה אותה לפרנקפורט בגרסה שנייה GS 450h. כפי שהשם מרמז, מדובר בדגם הכלאיים (Hybrid) של מכונית הסאלון היוקרתית, שיציע מנוע V6 חדש וחסכוני מבעבר וביצועים עדיפים.
ה-GS 450h החדשה מצוידת בשילוב בין מנוע בנזין בנפח 3.5 ליטר הפועל במחזור אטקינסון (כמו בטויוטה פריוס), עם 290 כ"ס (296 במנוע היוצא) והספק מערכת משולב של 343 כ"ס ו-35.1 קג"מ, לעומת 345 כ"ס בעבר. אבל למרות הנחיתות המספרית, ה-GS 450h החדשה תהיה מהירה וחסכונית מבעבר: היא תאיץ מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 5.9 שניות (ללא שינוי), ולמהירות מרבית של 250 קמ"ש (240 בעבר). תצרוכת הדלק ירדה ב-18% ותעמוד על 15.9 ק"מ לליטר, ופליטת CO2 ירדה מ-180 ל-145 גרם לק"מ בממוצע.
גרסת הכלאיים של מכונית הסאלון החדשה תמשיך להציע מצברי ניקל-מטל כמו ביתר דגמי לקסוס, והנעה אחורית. היא תשווק ברחבי העולם במקביל ל-GS 350 שהוצגה בפבל ביץ', החל ברבעון הראשון של 2012.